Zmiany w sieci Fitness Platinium

Drogi Klubowiczu, dnia 20 lipca 2017 roku doszło do podpisania umowy, na podstawie której przekazujemy innej spółce 5 naszych klubów w Krakowie.

Wśród klubów, które zostaną przekazane znalazły się kluby Fitness Platinium przy ul. Szlak 67, Pawiej 5 (Galeria Krakowska), Zakopiańskiej 62, Sołtysa Dytmara 3 (Salwator Tower) oraz na os. Na Stoku 53. Od dnia 1 października 2017 r. powyższe kluby nie będą funkcjonować już pod marką Fitness Platinium. Pracownicy przejmowanych klubów mają zagwarantowane zatrudnienie.

Jako Klient naszej sieci będziesz mógł w dalszym ciągu – w ramach posiadanego karnetu lub karty sportowej – korzystać z pozostałych obiektów Fitness Platinium w Krakowie i Skawinie.

Decyzja o przekazaniu klubów była zaplanowana i przemyślana. Mamy na uwadze dobro Twoje – naszego Klubowicza – jak i pracowników, dlatego będziemy się starać, by korzystanie z naszych usług wciąż było dla Ciebie przyjemnością. Jednocześnie zapewniamy, że nie zwalniamy tempa – już teraz planujemy kolejne otwarcia, między innymi klubu na Woli Justowskiej, a także rozbudowę klubu w Galerii Bronowice (ul. Stawowa 61).

Jesteśmy świadomi Twojego przywiązania do klubów, które nie będą już częścią naszej sieci. Zdajemy sobie sprawę z tego, że być może trenowałeś z nami od lat. Dlatego też pozostajemy otwarci na Twoje sugestie. Stawiamy przede wszystkim na podwyższenie jakości wyposażenia i usług w klubach, które pozostają w sieci Fitness Platinium, jak i budowę kolejnych inwestycji na najwyższym poziomie. Jesteśmy dla Ciebie i to się nie zmieni.

Dziękujemy za zaufanie, jakim nas obdarzyłeś i mamy nadzieję, że wciąż będziesz trenować w naszych klubach. Będziemy robić wszystko, co w naszej mocy, by treningi przynosiły Ci satysfakcję. Zapewnimy najlepszy sprzęt do ćwiczeń, szeroki wybór zajęć fitness, darmowe treningi personalne i konsultacje żywieniowe oraz najlepszą kadrę, którą dobrze znasz.

Do zobaczenia na kolejnych treningach!

Platinium Team


PRZECZYTAJ!

W związku z przejęciem klubów zaktualizowaliśmy Regulamin sieci Fitness Platinium oraz Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną przez sieć klubów Fitness Platinium w Krakowie.

Masz prawo do wypowiedzenia umowy z nami w ciągu 14 dni od opublikowania zmian w wymienionych Regulaminach.


PONIŻEJ ZNAJDZIESZ ODPOWIEDZI NA NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
W ZWIĄZKU ZE ZMIANAMI

  1. Czy ceny karnetów ulegną zmianie ze względu na zmniejszenie liczby klubów Fitness Platinium?

Cena karnetu nie jest uzależniona od ilości klubów, zatem nie ulegnie ona zmianie. Wciąż obowiązywać będzie dotychczasowy cennik oraz zasady i warunki korzystania z naszych usług

  1. Czy wciąż mogę korzystać z oferty wszystkich klubów Fitness Platinium?

Od 1 października 2017 r. w ramach swojego karnetu wciąż możesz korzystać z 9 klubów Fitness Platinium znajdujących się w różnych lokalizacjach na terenie całego Krakowa oraz w Skawinie. Jako największa sieć klubów fitness w Małopolsce oferujemy szeroki wachlarz zajęć grupowych, w tym m. in. Spinning® , Active Walk, Pole Dance. W dalszym ciągu do Twojej dyspozycji są strefy kobiet, basen, strefy relaksu, sauny, Szkoła Walki Drwala i wiele, wiele więcej. Możesz korzystać także z dwóch klubów całodobowych – przy ul. Lea 213 oraz Zakopiańskiej 105 (Solvay Park). Całą ofertę, jak zawsze, znajdziesz na naszej stronie internetowej.

  1. Czy zmieni się grafik zajęć fitness?

Tradycyjnie, planujemy zmianę grafiku na jesień. Nie jest to związane z przejściem klubów. W najbliższym czasie w naszej ofercie pojawią się dodatkowe godziny zajęć z najlepszymi instruktorami oraz nowości fitness.

  1. Do kiedy mogę ćwiczyć w każdym z 14 klubów Fitness Platinium?

Z usług 14 klubów sieci Fitness Platnium możesz korzystać do dnia 30 września 2017 r. włącznie.

  1. Jestem klientem jednego z przekazywanych klubów, wykupiłem karnet na kolejne miesiące. Czy mogę nadal ćwiczyć tam (w klubie pod inną nazwą) na tych samych warunkach i wykorzystać karnet, który posiadam?

Po zmianie właściciela, tj. od 1 października 2017 r. Twój karnet przestanie obowiązywać w klubach, które zostały przejęte. Karnet wciąż będzie umożliwiał Ci trenowanie w pozostałych dziewięciu klubach Fitness Platinium w Krakowie i Skawinie.

  1. Czy moje dane zostaną przekazane nowemu właścicielowi klubu, w którym obecnie trenuję?

Administratorem danych osobowych pozostanie Platinium Wellness Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Krakowie przy ul. Juliusza Lea 116 (właściciel klubów Fitness Platinium). Przejście wybranych klubów na nowego właściciela, tj. klubów przy ul. Sołtysa Dytmara 3, ul. Szlak 67, ul. Pawiej 5, ul. Zakopiańskiej 62 oraz os. Na Stoku 53 nie będzie wiązało się z przekazaniem Twoich danych osobowych. Dane osobowe przetwarzane są z poszanowaniem zasad przewidzianych w ustawie o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku (Dz. U. z 2015 r., 2135 z późn. zm.).

  1. W związku ze zmianą Regulaminu klubów Fitness Platinium chciałbym rozwiązać umowę. Jak to zrobić?

W związku ze zmianą Regulaminu klubów Fitness Platinium oraz Regulaminu świadczenia usług drogą elektroniczną przez sieć klubów Fitness Platinium towarzyszącą przejściu wybranych placówek sieci klubów Fitness Platinium jesteś uprawniony do wypowiedzenia umowy w terminie 14 dni od dnia opublikowania zmian w Regulaminie na stronie internetowej, tj. do 31 sierpnia 2017 r. Informacja o zmianie zostanie również wysłana w formie newslettera. Umowa zostanie rozwiązana z chwilą złożenia przez Ciebie oświadczenia o rozwiązaniu umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia.

Aby rozwiązać umowę:

  • Wypełnij oświadczenie, które możesz pobrać tutaj.
  • Prześlij je na mailowo adres bok@fitnessplatinium.pl.
  • W wiadomości zwrotnej otrzymasz informację o dalszym postępowaniu.

W przypadku Klientów, którzy zakupili karnet, którego okres ważności upływa po 30 września 2017 r. istnieje możliwość wypowiedzenia umowy i jej rozwiązania ze skutkiem na dzień 30 września 2017 r. i proporcjonalnego zwrotu kosztów zgodnie z pkt. 8 poniżej.

  1. Mam wykupiony karnet na 3 miesiące z góry (lub więcej), chcę rozwiązać umowę. W jaki sposób mogę ubiegać się o zwrot pieniędzy za karnet?

Od 1 października 2017 r. nadal możesz bez ograniczeń korzystać z zakupionego karnetu przez cały okres jego ważności w pozostałych placówkach sieci Fitness Platinium.

Oczywiście, istnieje także możliwość zwrotu opłaty za karnet.

  • Do dnia 30 września 2017 r. możesz złożyć oświadczenie o wypowiedzeniu umowy ze skutkiem na dzień 30 września 2017 r., które możesz pobrać tutaj.
  • Wypełnione oświadczenie możesz przesłać mailowo na adres bok@fitnessplatinium.pl, pocztą tradycyjną lub dostarczyć osobiście do naszego biura (Platinium Wellness sp. z o. o., ul. Juliusza Lea 116, 30-133 Kraków.) Oświadczenie jest skuteczne z dniem 30 września 2017 r. (decydującą datą jest data stempla pocztowego bądź odnotowania wpływu wiadomości e-mail na adres bok@ftnessplatinium.pl).
  • Po rozpatrzeniu Twojego oświadczenia nastąpi zwrot poniesionych przez Ciebie kosztów za karnet. Wysokość zwrotu jest ustalana proporcjonalnie do ilości niewykorzystanych dni z karnetulicząc od dnia przekazania klubów, tj. 1 października 2017 r. Płatności gotówkowe będą zwracane w recepcji klubu macierzystego (patrz pkt. 10).

 

PRZYKŁAD: Jeśli masz karnet na 3 miesiące ważny do 15 października – do zwrotu kwalifikuje się 15 dni (tj. od 1 do 15 października).

WAŻNE: Opłata aktywacyjna i administracyjna nie podlega zwrotowi.

Wszelkie pytania prosimy kierować na adres e-mail: bok@fitnessplatinium.pl.

 

  1. Chciałbym rozwiązać umowę i przerwać swój karnet do klubów Fitness Platinium. Czy mogę odzyskać kwotę 30 zł, którą uiściłem tytułem opłaty administracyjnej lub aktywacyjnej?

Zgodnie z postanowieniami Regulaminu § 1. Słowniczek pkt. 12 i pkt. 13:

Opłata administracyjna – bezzwrotna opłata, którą ponosi Klient w związku z przerwaniem ciągłości karnetu w wysokości 30,00 zł brutto. 

Opłata aktywacyjna – bezzwrotna opłata, którą ponosi Nowy Klient w związku z przypisaniem członkostwa w klubach sieci Fitness Platinium® w wysokości 30,00 zł brutto.”

nie ma możliwości zwrotu opłaty zarówno administracyjnej, jak i aktywacyjnej.

  1. W jaki sposób będzie dokonany zwrot wniesionej z góry opłaty za karnet w związku z rozwiązaniem przeze mnie umowy?

Jeśli karnet zakupiłeś w klubie, udaj się do recepcji tego klubu, w którym dokonałeś zakupu. Zwrotu może dokonać jedynie Manager klubu lub Kierownik recepcji, dlatego przed wizytą w klubie skontaktuj się z recepcją telefonicznie lub mailowo. Numery telefonów i adresy mailowe znajdziesz w zakładce kontakt na stronie internetowej każdego z klubów.

Jeżeli opłaty za karnet dokonałeś przez system online, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta mailowo na adres bok@fitnessplatinium.pl.

Proces zwrotu kosztów powinien zakończyć się w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas oświadczenia o wypowiedzeniu umowy.

Wysokość zwrotu za karnet zostanie obliczona proporcjonalnie, zgodnie z pkt. 8  powyżej.

  1. Czy mogę zakupić karnet łączony do dwóch sieci klubów?

Niestety, nie ma możliwości zakupu karnetu do sieci klubów Fitness Platinium oraz sieci, w której znajdą się przekazane kluby.

  1. Pod koniec lipca zawiesiłem karnet na 90 dni i uiściłem opłatę 3 x 20 zł. Ze względu na zmiany chciałbym zakończyć mój kontrakt. Czy odzyskam opłatę za zawieszenie kontaktu?

Tak, opłata z tytułu zawieszenia karnetu zostanie zwrócona na takich samych zasadach, jak opisane w pkt. 8 .

  1. Wciąż chcę być Klientem Fitness Platinium i korzystać z Waszych usług. Czy od 1 października oprócz zmniejszenia ilości klubów czekają mnie jakieś inne zmiany?

W związku z przekazaniem klubów, na Twoim koncie online w portalu dla klientów może zostać zmieniony klub macierzysty z obecnego na inny klub Fitness Platinium, który nadal pozostanie częścią naszej sieci. Przeniesienie zostanie wykonane według schematu:

Obecny klub macierzysty Docelowy klub macierzysty
Fitness Platinium Salwator Tower Fitness Platinium Lea 213
Fitness Platinium Galeria Krakowska Fitness Platinium Bratysławska 4
Fitness Platinium Szlak 67 Fitness Platinium Bratysławska 4
Fitness Platinium os. Na Stoku 53 Fitness Platinium Plaza
Fitness Platinium Zakopiańska 62 Fitness Platinium Solvay Park

 

WAŻNE! Zmiana ta nie ma żadnego wpływu na Twoje członkostwo, ważność Twojego karnetu ani wniesione opłaty. Wciąż możesz korzystać ze wszystkich klubów w ramach swojego karnetu – do 30 września z czternastu, a od 1 października z dziewięciu klubów Fitness Platinium.

Zmiany w systemie będą wprowadzane stopniowo do dnia 30 września 2017 r.


Masz pytania? Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta

Pon. – piąt. 8:00 – 18:00

tel. 12 312 03 00

mail: bok@fitnessplatinium.pl