Radom Biznesowa 8

REGULAMIN KLUBU FITNESS PLATINIUM® RADOM
Regulamin stanowi wzorzec umowy w rozumieniu art. 384 Kodeksu cywilnego. Określa prawa i obowiązki stron „Umowy o korzystanie z usług sieci klubów Fitness Platinium®”. Niniejszy regulamin obowiązuje również Klientów, którzy korzystają z jednorazowego wejścia, voucherów oraz wszelkich zaproszeń uprawniających do bezpłatnego skorzystania z klubu.
§ 1. Słowniczek
Przez pojęcia użyte w niniejszym regulaminie rozumie się:
1. Klub – klub Fitness Platinium® w Radomiu – nie dotyczy pozostałych klubów sieci Fitness Platinium®.
2. Placówki Klubu – miejsca, w których świadczone są usługi Klubu.
3. Członek – osoba, która zawarła umowę o korzystanie z usług Klubem Fitness Platinium® wykupiła karnet i legitymuje się kartą klubową Platinium®.
4. Karta – karta klubowa Platinium® wydawana członkom, potwierdzająca przynależność do Klubu.
5. Klient – członek klubu oraz osoba korzystająca z jednorazowego zaproszenia, vouchera lub jednorazowej wejściówki uprawniających do korzystania z usług Klubu; osoba pełnoletnia lub powyżej 15 roku życia posiadająca zgodę rodzica lub opiekuna prawnego oraz jego oświadczenie o wzięciu pełnej odpowiedzialności za dziecko.
6. Umowa – Umowa o korzystanie z usług sieci klubów Fitness Platinium®.
7. Osoby uprawnione do działania w imieniu Klubu – Właściciel, managerowie placówek Klubu.
8. Właściciel – Marian Telega – adres do korespondencji: ul. Biznesowa 8, 26-600 Radom
9. Personel Klubu – manager, instruktorzy, trenerzy, recepcjonistki.
10. Zajęcia zorganizowane – zajęcia fitness prowadzone przez instruktora w grupach limitowanych co do liczby uczestników, prowadzone zgodnie z wcześniej ustalonym harmonogramem, do udziału w których wymagane jest wcześniejsze zapisanie się.
11. Strona internetowa – www.fitnessplatinium.pl/radom.
§ 2. Zakres usług
1. Klub Fitness Platinium® świadczy usługi rekreacyjno – sportowe takie jak: siłownia, zajęcia fitness, Zumba®, trening personalny itp. znajdujące się w ofercie przedstawionej na stronie internetowej www.fitnessplatinium.pl.
2. Oferta Klubu dostępna jest również w placówce Klubu, a na żądanie Klienta jest ona przedstawiana ustnie przez personel Klubu.
3. Klient ma prawo do korzystania z usług Klubu na podstawie zawartej Umowy w zakresie wynikającym z zakupionego karnetu lub w razie wejścia jednorazowego w zakresie wynikającym z uiszczonej opłaty.
4, Sprzęt używany w klubie Fitness Platinium® Radom jest sprzętem spełniającym wszelkie wymogi dla tego typu urządzeń,
a instruktorzy i trenerzy posiadają wiedzę, doświadczenie i wykształcenie niezbędne dla prawidłowego i bezpiecznego prowadzenia zajęć i treningów.
5. Klub organizując różnego rodzaju imprezy zewnętrzne i wewnętrzne rozdaje zaproszenia do skorzystania z usługi w Klubie
oraz vouchery.
6. Zaproszenia są przeznaczone dla osób, które nie są członkami Klubu. Zaproszenia są wydawane na okaziciela bądź imprezę zewnętrzną i uprawniają do skorzystania z usług Klubu w oznaczonych na zaproszeniu terminach ważności. Przekazywanie zaproszeń innym osobom niż ta, która je otrzymała, jest zabronione. Klienci, którzy są Członkami Klubu na podstawie zawartej Umowy, nie mogą korzystać z zaproszeń. Zaproszenie obowiązuje tylko i wyłącznie nowych Klubowiczów.
7. Voucher upoważnia do odbioru 1 karnetu na warunkach opisanych na nim (7, 14 lub 30 dniowy karnet open do aktywacji w terminie wypisanym. Vouchery nie łączą się z akcjami promocyjnymi prowadzonymi przez Klub.
8. Klub prowadzi akcje promocyjne skierowane do swoich Członków oraz osób nie będących członkami, których warunki każdorazowo określają ogłoszenia umieszczane w placówce Klubu i na stronie internetowej.
§ 3. Członkostwo w Klubie
Na obiekcie mogą przebywać osoby od 13 do 15 roku życia wyłącznie pod opieką rodzica z dokumentem potwierdzającym wiek.
1. Członkiem Klubu może być osoba pełnoletnia, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych.
2. Osoba niepełnoletnia, która ukończyła 15 lat i nie jest całkowicie ubezwłasnowolniona, może zostać członkiem Klubu za pisemną zgodą swoich przedstawicieli ustawowych.
3. Osoby małoletnie, które nie ukończyły 15 lat mogą brać udział w zajęciach organizowanych przez Klub dla osób małoletnich. Osoby te mogą przebywać na terenie Klubu wyłącznie pod opieką prawnych opiekunów, z wyłączeniem czasu udziału
w zajęciach. Zasady udziału w zajęciach przez osoby małoletnie, które nie ukończyły 15 lat określa odrębny regulamin.
4. Podstawą przynależności do klubu jest umowa zawierana na czas określony – co najmniej 30 dni. Uprawnienia wynikające
z Umowy zapisywane są na karcie członkowskiej w zakresie, jaki wynika z zakupionego przez Członka karnetu. Pierwszym dniem obowiązywania umowy jest dzień jej zawarcia.
Umowa przedłuża się na dalszy czas oznaczony, co najmniej 30 dni, w razie zgłoszenia przez Członka woli dalszego trwania umowy przed jej wygaśnięciem oraz wykupu odpowiedniego karnetu. Potwierdzeniem przedłużenia umowy jest stosowny zapis na karcie klubowej oraz w systemie prowadzonym przez Klub. Po przedłużeniu umowy Członek ma prawo korzystać z oferty Klubu w zakresie wynikającym z zakupionego karnetu.
Członek, który zawarł umowę na okres 30 dni może złożyć oświadczenie woli w przedmiocie zawieszenia umowy w razie choroby, wyjazdu oraz innych przyczyn niezależnych od Członka. Zawieszenie może obejmować okres od 5 do 14 dni w roku kalendarzowym. Istnieje możliwość dwukrotnego zawieszenia karnetu, pod warunkiem zachowania minimalnego terminu zawieszenia (5 dni). Zawieszenie nie obowiązuje karnetu 4 wejścia open. W okresie zawieszenia umowy Członek Klubu nie może korzystać z usług Klubu na podstawie zawartej umowy, a okres umowy przedłuża się o okres zawieszenia.
5. Dokumentem potwierdzającym przynależność do Klubu jest karta klubowa, wydawana Członkowi w dniu podpisania Umowy. Wydanie karty jest odpłatne. Kwota, jaką Członek zobowiązany jest uiścić za wydanie karty wynosi 10 zł. Karty można zapomnieć wyłącznie raz w miesiącu. Wejście jest możliwe za okazaniem dokumentu. Karta jest ważna przez okres obowiązywania Umowy. Karta jest kartą imienną i uprawnia do korzystania z usług Klubu wyłącznie przez osobę wymienioną w Karcie jako właściciel. Karta jest ważna z dowodem tożsamości zawierającym zdjęcie.
Uprawnienia wynikające z umowy mają charakter osobisty i nie mogą być przenoszone na inne osoby bez pisemnej zgody Klubu. Klient, podpisując umowę, wyraża zgodę na wykonanie zdjęcia jego osoby (twarzy), które zostanie umieszczone w systemie komputerowym Klubu i będzie służyło wyłącznie do weryfikowania jego tożsamości w celu wykonania umowy.
6. Jeżeli Członkiem klubu jest przedsiębiorca, w karcie klubowej w rubryce „Właściciel” wpisuje się nazwę Przedsiębiorcy. Karta taka uprawnia do korzystania z usług Klubu przez jedną osobę wskazaną przez przedsiębiorcę.
7. Członkowie Klubu są zobowiązani do posiadania przy sobie Karty za każdym razem kiedy wchodzą do Klubu oraz do okazania jej na każde żądanie Personelu Klubu. W wyjątkowych wypadkach, nie częściej niż raz w miesiącu, wejście do Klubu możliwe jest po okazaniu dokumentu tożsamości ze zdjęciem.
8. Obsługa Klubu ma prawo zweryfikować dane Klienta wskazane na Karcie klubowej na podstawie okazania dokumentu ze zdjęciem potwierdzającego tożsamość. W przypadku braku dokumentu potwierdzającego tożsamość obsługa Klubu ma prawo odmówić wstępu na teren Klubu lub nakazać jego opuszczenie.
9. Jeżeli Członek Klubu nie posiada ważnej Karty bądź nie posiada przy sobie Karty, aby skorzystać z usług Klubu zobowiązany jest uiścić opłatę jak za jednorazowe wejście oraz okazać stosowny dokument tożsamości.
10. Klub akceptuje Karty Benefit Systems, FitProfit, My Benefit i inne tego typu wyłącznie w razie podjęcia współpracy Klubu z firmami oferującymi te karty i na zasadach wynikających z tych Umów. Osoby będące posiadaczami wyżej wskazanych kart zobowiązane są do przestrzegania niniejszego Regulaminu.
11. Fakt utraty, zniszczenia lub uszkodzenia karty klubowej powinien być niezwłocznie zgłoszony osobom uprawnionym do działania w imieniu Klubu. Wydanie nowej karty następuje po uiszczeniu opłaty związanej z kosztami jej sporządzenia w wysokości 10 zł w przypadku umów miesięcznych oraz 10zł w przypadku umów 6 miesięcznych i 12 miesięcznych. Opłata ta jest bezzwrotna.
§ 4 Zasady korzystania z usług Klubu
1. Z usług Klubu korzysta się na zasadach określonych w niniejszym regulaminie, zawartej Umowie oraz w zakresie wynikającym z zakupionego karnetu lub uiszczonej opłaty zgodnie z obowiązującym cennikiem usług, a także na podstawie i w zakresie warunków akcji promocyjnych organizowanych przez Właściciela. Klienci uzyskują prawo do korzystania z usług oferowanych przez Klub po spełnieniu w szczególności poniższych warunków:
– w przypadku osób zawierających Umowę lub korzystających z karnetów oferowanych przez Fitness Platinium Radom Klubowicze zobowiązani są do udostępnienia Klubowi danych osobowych służących weryfikacji i prawidłowej obsługi Klienta Klubu (w szczególności poprzez okazanie danych z dowodu osobistego lub paszportu Klienta).
– wejście jednorazowe – Klient zobowiązany jest do okazania dokumentu potwierdzającego tożsamość, przekazania obsłudze danych takich jak: imię i nazwisko Klienta, data urodzenia, numer kontaktowy oraz uiszczenia opłaty zgodnej z obowiązującym cennikiem usług.
2. Klub jest otwarty we wszystkie dni w roku kalendarzowym, w następujących godzinach: w soboty i niedziele: 8.00-20.00, w pozostałe dni: 6.30-23.00.
3. Klub jest zamknięty w następujące dni: Wigilia, Święta Bożego Narodzenia, Święta Wielkanocne, Boże Ciało, Wszystkich Świętych oraz inne dni ustawowo wolne od pracy. Właściciel może podjąć decyzję o otwarciu Klubu w niektóre z wyżej wymienionych dni, o czym informacje umieszczone zostaną w placówkach Klubu i na stronie internetowej.
4. Klub może być zamknięty na czas konieczny do przeprowadzenia niezbędnych remontów lub zabiegów sanitarnych, a także na podstawie decyzji stosownych władz, z powodu siły wyższej oraz w innych uzasadnionych przypadkach.
W sytuacji, gdy zamknięcie Klubu jest zaplanowane, Klienci zostaną od tym fakcie powiadomieni z pięciodniowym wyprzedzeniem poprzez umieszczenie stosownej informacji w placówkach Klubu w miejscu ogólnodostępnym oraz na stronie internetowej. W przypadku niezaplanowanego zamknięcia Klubu Klienci zostaną poinformowani niezwłocznie w sposób wskazany w zdaniu poprzednim.
5. Z pomieszczeń i urządzeń Klubu Klient powinien korzystać zgodnie z ich przeznaczeniem, z uwzględnieniem zasad określonych w niniejszym regulaminie, jak również wynikających ze stosownych instrukcji bądź informacji znajdujących się w Klubie lub podawanych ustnie przez personel Klubu.
Klient ma obowiązek wykonywać ćwiczenia na poszczególnych urządzeniach w sposób zgodny z przeznaczeniem sprzętu, z instrukcjami zawartymi na sprzęcie, dostosowując rodzaj i intensywność ćwiczeń do swoich możliwości i stanu zdrowia.
Przy korzystaniu ze sprzętu do ćwiczeń Klient ma obowiązek stosować się do wskazówek i instrukcji personelu Klubu.
Klient ma prawo w każdej chwili zwrócić się do trenera obecnego w placówce Klubu o udzielenie informacji na temat sposobu korzystania z poszczególnych urządzeń, wskazówek co do ćwiczeń, jakie Klient może wykonywać ze względu na swoje potrzeby, możliwości i stan zdrowia.
6. Klient ma obowiązek poinformować personel Klubu, w szczególności instruktorów lub trenerów, o wszelkich przeciwwskazaniach do wykonywania danego rodzaju ćwiczeń, w szczególności zdiagnozowanych chorobach, ciąży, urazach.
7. W razie pogorszenia samopoczucia w trakcie zajęć Klient ma obowiązek zaprzestać wykonywania ćwiczeń i zgłosić ten fakt instruktorowi, trenerowi lub pozostałemu personelowi Klubu.
8. Członkowie mają prawo do korzystania z usług Klubu w zakresie wynikającym z zakupionych karnetów (karnet Open – obowiązuje w godzinach funkcjonowania Klubu, karnet Half – obowiązuje opuszczenie Klubu do godziny 16:00).
9. Karnet uprawnia do korzystania ze wszystkich usług oferowanych przez Klub, zgodnie z aktualną ofertą Klubu zamieszczoną
na stronie internetowej oraz dostępną u pracowników Klubu przez okres, na jaki został zakupiony.
10. Klienci nie będący członkami mogą korzystać z usług Klubu na zasadach jednorazowego wejścia opisanego w pkt. 1 § 4 oraz
pod warunkiem, że Klub dysponuje wolnymi miejscami na zajęciach zorganizowanych lub odpowiednimi warunkami do zajęć indywidualnych na siłowni.
11. Klient zgłasza zamiar uczestnictwa w zorganizowanych zajęciach fitness poprzez zapisanie się na nie w recepcji Klubu osobiście, w drodze telefonicznej lub w drodze mailowej. Harmonogram zajęć zorganizowanych udostępniany jest na bieżąco na stronie internetowej oraz dostępny jest w recepcji Klubu. Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc w grupach na zajęciach zorganizowanych o prawie do udziału w danych zajęciach decyduje kolejność zgłoszeń.
12. Klient ma obowiązek poinformować Klub o rezygnacji z udziału w zorganizowanych zajęciach z co najmniej dwugodzinnym wyprzedzeniem.
13. Klub zastrzega sobie prawo do odwołania zajęć zorganizowanych (np. Fitness) jeżeli liczba zainteresowanych nie będzie przekraczać czterech osób.
14. Na zajęcia zorganizowane Klient jest zobowiązany przychodzić do Klubu z wyprzedzeniem w celu odpowiedniego przygotowania się do zajęć. Wejście na salę ćwiczeń po rozpoczęciu zajęć jest dopuszczalne wyłącznie za zgodą instruktora prowadzącego zajęcia. Opuszczenie sali ćwiczeń przed zakończeniem zajęć wymaga poinformowania instruktora prowadzącego zajęcia. Zajęcia w przypadku braku 4 zapisanych na nie osób odwoływane są 2h przed ich rozpoczęciem
15. Członkowie Klubu zobowiązani są do posiadania odpowiedniego ubioru, w tym obuwia sportowego zamiennego oraz ręcznika. Ze względów bezpieczeństwa Klient, który narusza zasady ubioru, w szczególności znajduje się na terenie Klubu w nieodpowiednim obuwiu, może zostać poproszony przez personel o opuszczenie placówki Klubu.
16. W pomieszczeniach placówek Klubu obowiązuje bezwzględny zakaz palenia tytoniu, posiadania i spożywania alkoholu, posiadania i zażywania środków odurzających i narkotyków, przychodzenia w stanie nietrzeźwości, w stanie odurzenia lub pod wpływem narkotyków oraz przynoszenia niebezpiecznych narzędzi i przedmiotów.
17. Zabrania się rejestrowania obrazu i dźwięku na terenie placówek Klubu bez zgody Właściciela lub managera Klubu.
18. Zabrania się wprowadzać zwierzęta na teren placówek Klubu.
19. Członkowie Klubu są zobowiązani do zachowania spokoju i porządku w placówkach Klubu oraz umożliwienia innym Klientom swobodnego korzystania z usług Klubu.
20. Ze względu na dbałość o bezpieczeństwo wszystkich osób korzystających z usług Klubu oraz świadczących w Klubie swoje usługi osoby naruszające zasady porządku oraz postanowienia niniejszego regulaminu określające zasady korzystania z usług Klubu, w szczególności osoby, które znajdują się na terenie placówki Klubu w ubiorze lub obuwiu nieodpowiednim, osoby pod wpływem alkoholu lub środków odurzających, osoby posiadające lub posługujące się narzędziami niebezpiecznymi będą proszone o opuszczenie placówki Klubu.
21. Osoby świadczące usługi z zakresu treningu personalnego (tak w zakresie działalności gospodarczej, jak i osoby działalności takiej nie prowadzące) mogą je wykonywać w Klubie wyłącznie na podstawie odrębnej umowy zawartej z Właścicielem.
W każdej placówce usługi z zakresu treningu personalnego mogą być świadczone przez co najwyżej 10 osób nie będących pracownikami Właściciela. Właściciel ma prawo do odmowy zawarcia umowy z osobą świadczącą takie usługi jeżeli w danej placówce usługi takie świadczy już 10 innych osób nie będących pracownikami Właściciela.
W razie stwierdzenia, iż osoba świadcząca usługi z zakresu treningu personalnego wykonuje je bez posiadania stosownej umowy musi ona zaprzestać wykonywania tych czynności, opuścić teren Klubu i jest zobowiązana do naprawienia szkody poniesionej przez Właściciela z tego tytułu.
22. Klub zastrzega sobie prawo do wykorzystania wyłącznie w celach marketingowych zdjęć wykonanych na terenie klubu w godzinach jego pracy oraz podczas imprez zewnętrznych organizowanych przez Klub wraz z wykorzystaniem wizerunku Klienta. W razie wykorzystania wizerunku Klienta, które będzie w jakikolwiek sposób naruszało jego prywatność zostanie przez Klienta zgłoszone kierownictwu Klubu, Klub zobowiązuje się do wycofania zdjęcia lub reklamy w najbliższym możliwym terminie. Wszelkie materiały drukowane z wykorzystaniem zdjęć klubu mają zawsze charakter informacyjny i służą tylko i wyłącznie w celach informacyjnych.
23. Wykorzystywanie przez osoby trzecie materiałów reklamowych oraz zdjęć obiektu jest zabronione.
§ 5 Zasady korzystania z szatni
1. Klient zobowiązany jest do pozostawienia swoich rzeczy w przeznaczonym do tego celu pomieszczeniu szatni, w którym
znajdują się zamykane na klucz szafki. Wstęp na salę ćwiczeń (siłownie, strefę cardio, salę zajęć zorganizowanych, sauna) z plecakami lub innym bagażem chociażby odręcznym jest zabroniony.
2. Za rzeczy cenne i kosztowności, tj. pieniądze, dokumenty, telefony itp. pozostawione w szafkach, poza szafkami oraz na terenie Platinium – Klub nie ponosi odpowiedzialności.
3. Klucz do szafki w szatni wydawany jest w recepcji, po zgłoszeniu się Klienta i przedstawieniu karty członkowskiej. W przypadku jednorazowego wejścia po uiszczeniu opłaty za korzystanie z usług Klubu Klient pod zastaw kluczyka pozostawia kwotę pieniężną (10 zł).
4. Klient zobowiązany jest do zachowania należytej staranności w zakresie zamykania szafki po umieszczeniu tam swoich rzeczy. W przypadku nieprawidłowego działania szafki (np. przy awarii zamka) Klient ma obowiązek niezwłocznie poinformować personel Klubu.
5. Po skorzystaniu z usług Klubu Klient ma obowiązek opróżnienia szafki ze wszystkich należących do niego rzeczy.
6. Klient ma obowiązek zwrócić kluczyk do szafki na recepcji w momencie opuszczania Klubu.
7. W razie zagubienia, zniszczenia bądź przywłaszczenia kluczyka Klient ma obowiązek uiścić opłatę w kwocie 50 zł.
§ 6 Cennik
1. Cennik usług świadczonych w poszczególnych placówkach Klubu dostępny jest w recepcji placówek oraz na stronie internetowej www.fitnessplatinium.pl.
2. Członek ma obowiązek uiszczenia opłaty z tytułu zawartej umowy z góry za okres, na jaki umowa została zawarta
w wysokości odpowiadającej cenie wykupionego karnetu.
3. Osoba nie będąca członkiem, chcąca skorzystać z usług Klubu bez zawierania umowy członkostwa ma obowiązek uiścić należną opłatę z góry (§4 pkt.1) . Płatności kartą płatniczą przyjmowane są do godziny 22.30 na tygodniu, a w sobotę
i niedziele do godziny 19.30. Opłaty uiszcza się gotówką lub kartą płatniczą w recepcji Klubu. W przypadku zakupu karnetu przez firmę istnieje możliwość dokonania opłaty za pomocą przelewu na rachunek bankowy.
§ 7 Rozwiązanie umowy
1. Umowa zawarta na czas dłuższy niż 30 dni może być rozwiązana przez każdą ze stron za jednomiesięcznym wypowiedzeniem.
2. Umowa podlega rozwiązaniu ze skutkiem natychmiastowym na mocy oświadczenia Właściciela lub osoby przez niego upoważnionej jeżeli Członek mimo jednokrotnego pisemnego upomnienia nadal rażąco lub uporczywie narusza zasady porządku w Klubie lub postanowienia niniejszego Regulaminu.
3. Umowa podlega rozwiązaniu ze skutkiem natychmiastowym na mocy oświadczenia Członka w przypadku naruszania przez Klub w sposób rażący lub uporczywy postanowień niniejszego Regulaminu.
§ 8 Odpowiedzialność za szkodę
1. Klub odpowiada względem Klientów za szkody na osobie oraz szkody w mieniu wynikłe z nienależytego wykonania lub niewykonania Umowy oraz za szkody powstałe w związku z zawinionym bezprawnym działaniem lub zaniechaniem Klubu na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym.
2. Roszczenia z tytułu naprawienia szkody Klient zgłasza na piśmie w placówce Klubu lub listem poleconym na adres: ul. Biznesowa 8, 26-600 Radom.
3. Klient zobowiązany jest do naprawienia szkody wyrządzonej w mieniu Klubu lub mieniu innego Klienta oraz za szkody
na osobie wyrządzone swoim zawinionym działaniem lub zaniechaniem.
§ 9 Zmiana regulaminu
1. Wszelkie zmiany niniejszego regulaminu wymagają formy pisemnej oraz podania do wiadomości Klientów poprzez umieszczenie informacji o wprowadzeniu zmian na stronie internetowej, jak również w ogólnodostępnym miejscu w placówkach Klubu.
2. W razie zmiany regulaminu Członek ma prawo rozwiązania umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia poprzez złożenie na piśmie stosownego oświadczenia woli z podaniem jako przyczyny rozwiązania umowy faktu zmiany regulaminu.
3. Termin na złożenie oświadczenia woli o rozwiązaniu umowy wynosi 14 dni od chwili umieszczenia informacji o zmianie regulaminu. Po bezskutecznym upływie terminu domniemywa się, że Członek akceptuje wprowadzone zmiany regulaminu.
§ 10 Postanowienia końcowe
1. Regulamin stanowi integralny załącznik do Umowy o korzystanie z usług Klubu.
2. Dane osobowe przekazane w związku z zawarciem i wykonywaniem umowy będą przetwarzane przez Fitness Platinium® wyłącznie dla celów wykonania umowy zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
3. W celu zapewnienia najwyższej jakości usług oraz bezpieczeństwa placówki Klubu mogą być monitorowane. Nagrania z monitoringu mogą zostać wykorzystane wyłącznie w celu związanym z bezpieczeństwem i ochroną osób i mienia Klubu.
4. Wszelkie uwagi co do pracy placówek Klubu i ich personelu, reklamacje co do jakości świadczonych usług oraz inne skargi i wnioski mogą być zgłaszane przez Klientów w drodze pisemnej i doręczane bądź przez pozostawienie pisma na recepcji w placówkach Klubu, bądź za pośrednictwem poczty lub drogą mailową.
5. Na żądanie członka Klubu faktury wystawiane są do 7 dni od daty uiszczenia opłaty za karnet lub jednorazowe wejście lub od dnia wykonania usługi, na podstawie okazanego paragonu.
6. W zakresie nieuregulowanym w regulaminie odpowiednie zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.
7. Klub nie ponosi odpowiedzialności za osoby niepełnoletnie, pozostawione bez opieki na terenie budynku firmy.
8. Regulamin wchodzi w życie z dniem 20.03.2017r.