Twój klub:
Jak przenieść się do nowego systemu?
SPRAWDŹ DO KTÓREJ GRUPY NALEŻYSZ:
GRUPA NR 1
– Klient z aktywnym karnetem
– Klient z zawieszonym karnetem
– Klient, którego karnet zakończył się nie później niż 14 dni temu
– Klient bez aktywnego karnetu, ale posiadający na swoim koncie niewykorzystane środki (tzw. nadpłatę)
– Klient z zaległą płatnością
Jeśli należysz do grupy nr 1, 11 sierpnia Twoje konto zostanie przeniesione do nowego systemu. Aby uzyskać do niego dostęp, wejdź na stronę nowego Panelu Klienta, zaloguj się wpisując adres e-mail podany w umowie z nami oraz tymczasowe hasło, które otrzymasz od nas mailem wysłanym w dniu 11 sierpnia.
INSTRUKCJĘ KROK PO KROKU ZNAJDZIESZ TUTAJ
GRUPA NR 2
– Klient, któremu wygasł karnet, członkostwo zostało przerwane, a na koncie nie ma już żadnych środków do wykorzystania
Wejdź na stronę nowego Panelu Klienta i dokonaj rejestracji używając przycisku BYŁEM KLIENTEM FITNESS PLATINIUM
INSTRUKCJĘ KROK PO KROKU ZNAJDZIESZ TUTAJ
GRUPA NR 3
– osoba, która jest w Fitness Platinium po raz pierwszy – wejdź na stronę nowego Panelu Klienta i zarejestruj się klikając w przycisk ZAŁÓŻ KONTO
– Klient, który korzysta z kart lub programów partnerskich (MultiSport, FitSport, FitProfit, Medicover, PZU Sport) – wejdź na stronę nowego Panelu Klienta i zarejestruj się klikając w przycisk ZAŁÓŻ KONTO, a następnie z rozwijanej listy wybierz swój „System partnerski”
INSTRUKCJĘ KROK PO KROKU ZNAJDZIESZ TUTAJ
Wydłużamy pracę BOK
W dniach 18-20.08 nasze Biuro Obsługi Klienta pracuje w godzinach 8:00-20:00. Dostajemy sporo wiadomości, ale na pewno żadna nie pozostanie bez odpowiedzi!