Nie chcesz przegapić żadnej promocji? Sprawdź to!

Jesteś zapisany/a do naszego newslettera? Ale czy na pewno otrzymujesz wszystkie wiadomości? 



Newsletter wysyłamy raz na tydzień (z drobnymi wyjątkami). Warto go śledzić, bo zamieszczamy w nim wszystkie najważniejsze informacje dotyczące funkcjonowania naszej sieci oraz poszczególnych klubów. Promocje, konkursy, wydarzenia specjalne, darmową wiedzę z bloga…

Z mailami, jak to z mailami, różnie dziś bywa. Czasem wypadają do skrzynki odbiorczej, czasem do zakładki z ofertami, a jeszcze kiedy indziej do folderu ze spamem. Dlatego, żeby mieć pewność, że otrzymujesz wszystkie wiadomości od nas, dodaj naszą domenę – fitnessplatinium.pl – do listy zaufanych.

Jak to zrobić? Poniżej znajdziesz linki do instrukcji popularnych dostawców poczty e-mail:

 

Gmail

  1. Jeżeli znajdziesz wiadomość od nas w folderze Spam w swojej skrzynce Gmail, zaznacz e-mail i kliknij przycisk „To nie jest spam”.
  2. Otwórz otrzymaną wiadomość.
  3. Kliknij niewielką strzałkę obok przycisku odpowiedzi..
  4. Kliknij „Dodaj do listy kontaktów”.

 

Wp.pl

  1. Przejdź do sekcji Opcje w prawym górnym rogu.
  2. Przejdź do zakładki Filtry.
  3. Kliknij przycisk Dodaj filtr.
  4. W polu Podaj e-mail lub domenę wprowadź domenę fitnessplatinium.pl.
  5. Zaznacz opcję „Nigdy nie oznaczaj jako spam (biała lista)”.
  6. Potwierdź, wciskając Zapisz filtr.

Interia.pl

  1. Kliknij ikonę koła zębatego w prawym dolnym rogu.
  2. Przejdź do sekcji Główne ustawienia.
  3. Przejdź do sekcji Antyspam.
  4. W części Prywatny filtr antyspamowy dodaj adres newsletter@fitnessplatinium.pl w polu Zaufane.

 

Onet Poczta

  1. Przejdź do sekcji Ustawienia po lewej stronie.
  2. Przejdź do sekcji Reguły i przekierowania.
  3. Wybierz opcję Antyspam.
  4. Kliknij opcję Dodaj regułę w prawym dolnym rogu, a następnie Dodaj email do wyjątków.
  5. W polu Adres e-mail wpisz newsletter@fitnessplatinium.pl
  6. Potwierdź, wciskając Zapisz i zamknij.

 

Microsoft Outlook

  1. Odszukaj jedną z naszych wiadomości i otwórz ją.
  2. W sekcji Narzędzia główne wciśnij ikonkę z trzema kropkami i przejdź do sekcji Wiadomości-śmieci.
  3. Wybierz opcję „Nigdy nie blokuj domeny nadawcy”.

lub

  1. Zaloguj się do Outlook Web App. Aby uzyskać pomoc zobacz Wprowadzenie do aplikacji Outlook Web App.
  2. U góry strony wybierz Ustawienia Ustawienia: aktualizowanie profilu, instalowanie oprogramowania i łączenie się z chmurą > Poczta.
  3. W obszarze Opcje zaznacz Blokowanie lub zezwalanie na.
  4. Aby dodać wpis do Bezpieczni nadawcy i adresaci, wprowadź adres e-mail lub domenę, którą chcesz oznaczyć jako bezpieczne w polu tekstowym Wprowadź nadawcę lub domenę w tym miejscu, a następnie naciśnij klawisz Enter lub wybierz ikonę Dodaj The Create new folder button obok pola tekstowego.
    Na przykład, aby oznaczyć wszystkie wiadomości e-mail z adresów kończących się frazą contoso.com jako bezpieczne, wprowadź w polu tekstowym contoso.com.
    Aby oznaczyć określonej osoby jako bezpieczne, wprowadź adres pełny adres e-mail danej osoby. Na przykład aby oznaczyć wszystkie wiadomości od KatieJ@contoso.com jako bezpieczne, wprowadź KatieJ@contoso.com w polu tekstowym.
    (Opcjonalnie) Zaznacz pole wyboru Ufaj wiadomościom e-mail od moich kontaktów traktowania wiadomości e-mail z każdego adresu w folderze kontaktów jako bezpieczne.
  5. Wybierz pozycję Zapisz, aby zapisać zmiany.

Powyższa instrukcja pochodzi z oficjalnej strony dostawcy poczty.

Apple Mail

  1. Na iPhonie, iPadzie lub iPodzie touch otwórz wiadomość w folderze Niechciane, stuknij przycisk Przenieś do folderu na dole ekranu, a następnie stuknij pozycję Przychodzące, aby ją przenieść.
  2. Na Macu zaznacz wiadomość w folderze Niechciane i kliknij przycisk Niechciane na pasku narzędzi aplikacji Mail. Możesz również przeciągnąć wiadomość do folderu Przychodzące na pasku bocznym.
  3. W witrynie iCloud.com kliknij folder Niechciane na pasku bocznym. Zaznacz wiadomość, a następnie kliknij opcję Chciane u góry okna wiadomości. Możesz również przeciągnąć wiadomość do folderu Przychodzące na pasku bocznym.
  4. W przypadku innych klientów poczty przenieś wiadomość z folderu Niechciane do skrzynki odbiorczej.

Powyższa instrukcja pochodzi z oficjalnej strony dostawcy poczty.

 

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA
# #