Uwaga! Zmieniamy system obsługi klientów

11 sierpnia 2021 zmieniamy system do zarządzania kontraktami oraz rejestracji na zajęcia.
To ważne i jeśli to czytasz oznacza, że dotyczy także Ciebie 🙂


PO PIERWSZE. Zmiana systemu nie ma wpływu na ważność Twojego karnetu.
Znajdziesz w nim za to szereg bardzo przydatnych funkcji.


PO DRUGIE
:
Zmiana systemu wymaga podjęcia przez Ciebie pewnych działań, dzięki którym Twoje treningi będą mogły odbywać się bez przeszkód. Działania te należy podjąć 11 sierpnia, nie wcześniej. Zapoznaj się z poniższymi informacjami oraz regularnie sprawdzaj wiadomości mailowe od nas.


 

SPRAWDŹ DO KTÓREJ GRUPY NALEŻYSZ:

GRUPA NR 1
– Klient z aktywnym karnetem
– Klient z zawieszonym karnetem
– Klient, którego karnet zakończył się nie później niż 14 dni temu
– Klient bez aktywnego karnetu, ale posiadający na swoim koncie niewykorzystane środki (tzw. nadpłatę)
– Klient z zaległą płatnością

Jeśli należysz do grupy nr 1, 11 sierpnia Twoje konto zostanie przeniesione do nowego systemu. Aby uzyskać do niego dostęp, wejdź na stronę nowego Panelu Klientazaloguj się wpisując adres e-mail podany w umowie z nami oraz tymczasowe hasło, które otrzymasz od nas mailem wysłanym w dniu 11 sierpnia.

INSTRUKCJĘ KROK PO KROKU ZNAJDZIESZ TUTAJ

 

 

GRUPA NR 2
– Klient, któremu wygasł karnet, członkostwo zostało przerwane, a na koncie nie ma już żadnych środków do wykorzystania

Wejdź na stronę nowego Panelu Klienta i dokonaj rejestracji używając przycisku BYŁEM KLIENTEM FITNESS PLATINIUM

INSTRUKCJĘ KROK PO KROKU ZNAJDZIESZ TUTAJ

 

 


GRUPA NR 3

– osoba, która jest w Fitness Platinium po raz pierwszy – wejdź na stronę nowego Panelu Klienta i zarejestruj się klikając w przycisk ZAŁÓŻ KONTO

– Klient, który korzysta z kart lub programów partnerskich (MultiSport, FitSport, FitProfit, Medicover, PZU Sport) – wejdź na stronę nowego Panelu Klienta i zarejestruj się klikając w przycisk ZAŁÓŻ KONTO, a następnie z rozwijanej listy wybierz swój „System partnerski”

INSTRUKCJĘ KROK PO KROKU ZNAJDZIESZ TUTAJ

 


 

 

KILKA WAŻNYCH INFORMACJI

od 11 sierpnia 2021 będziesz mieć możliwość zalogowania się do swojego konta lub zarejestrowania się w nowym systemie. Instrukcję krok po kroku, jak to zrobić, otrzymasz od nas mailem 10 sierpniaZNAJDZIESZ JĄ RÓWNIEŻ PONIŻEJ

zakup karnetu – od 11 sierpnia zakup nowego lub przedłużenie obecnego karnetu będzie możliwe tylko w nowym systemie. Sprzedaż w systemie Perfect Gym zostanie wyłączona 10 sierpnia o godz. 21:30.

rejestracja na zajęcia fitness – przez dotychczasowy system (Perfect Gym) możesz zapisać się na zajęcia odbywające się do 10 sierpnia włącznie. Jeśli chcesz zapisać się na zajęcia odbywające się 11 sierpnia lub późniejsze, zarejestruj się na nie przez nowy system.

tylko do 25 sierpnia będziesz mieć możliwość zalogowania się do swojego obecnego konta Klienta w dotychczasowym systemie Perfect Gym. Do tego czasu masz możliwość pobrania ze swojego konta danych, w tym faktur VAT, jeśli ich potrzebujesz.


NOWY SYSTEM, NOWE MOŻLIWOŚCI!

Zależy nam na tym, by korzystanie z klubów było jeszcze wygodniejsze, a sam system bardziej intuicyjny i przyjazny użytkownikom. Zobacz, co się zmieni po 11 sierpnia!

1. Wejście na trening będzie jeszcze szybsze. Przykładasz palec do czytnika i gotowe! Nie potrzebujesz już karty, aby przejść przez bramki w klubie.

2. Wprowadzamy cykliczne płatności (dla chętnych). Zdarzyło Ci się zapomnieć o zapłaceniu za kolejną ratę karnetu? Mamy rozwiązanie! Wybierz opcję cyklicznych płatności, wprowadź dane swojej karty płatniczej i gotowe! Teraz jedyne, o czym musisz pamiętać, to regularne treningi! 😊

3. Zawieszenia w dowolnym momencie. Planujesz wakacyjny wyjazd? Od 11 sierpnia zawieszenie karnetu możesz rozpocząć w dowolnym momencie, w każdym dniu obowiązywania karnetu. Zawieszenie karnetu trwa 30 dni*, ale możesz je skrócić i odwiesić karnet wcześniej! Cena zawieszenia pozostaje bez zmian.

4. Płatność w kiosku na 3 sposoby. Jeśli kupisz karnet lub inną usługę w kiosku znajdującym się w klubie, możesz dokonać płatności na trzy sposoby:
• kartą płatniczą przy użyciu terminala
• kartą płatniczą przez internet (wprowadzając dane karty płatniczej)
• lub za pośrednictwem Przelewy24 (np. BLIKiem).

5. Zmiana rodzaju karnetu. Chcesz zmienić karnet, na przykład z HALF na OPEN? Od 11 sierpnia możesz to zrobić online w trakcie obowiązywania Twojego obecnego karnetu, a także do 14 dni po jego zakończeniu! Dzięki temu zyskujesz więcej czasu na podjęcie decyzji!

6. Integracja z Medicover Sport. Jeśli korzystasz z tego programu partnerskiego, możesz wejść do klubu bez konieczności zgłaszania się do recepcji.

7. Łatwiejsza rejestracja na zajęcia fitness dla programów partnerskich. Posiadasz kartę MultiSport, FitSport, FitProfit, Medicover Sport lub PZU Sport? Załóż konto w systemie samodzielnie i zapisz się na wybrane zajęcia. Instrukcję znajdziesz TUTAJ

8. Aplikacja mobilna. Coś, na co wielu z Was czekało! Pracujemy nad prostą i wygodną aplikacją na telefon, dzięki której zapiszesz się na zajęcia, kupisz karnet lub weźmiesz udział w specjalnych akcjach! O dacie startu aplikacji poinformujemy niebawem.

*Jeśli masz karnet na 360 dni (OPEN 360) zasady dotyczące zawieszenia karnetu pozostają takie same, jak w regulaminie promocji. Aby zawiesić ten karnet napisz wiadomość na bok@fitnessplatinium.pl.

 

MASZ PYTANIA? SPRAWDŹ NASZE FAQ

Do kiedy mogę zarejestrować się w systemie Perfect Gym i kupić lub przedłużyć karnet?

Do 10 sierpnia 2021, do godz. 21:30. Od 11 sierpnia zakup nowego lub przedłużenie obecnego karnetu będą możliwe tylko w nowym systemie Gym Manager. 10 sierpnia o godzinie 21:30 sprzedaż w systemie Perfect Gym zostanie wyłączona.

 

Do kiedy mogę zalogować się do swojego konta w systemie Perfect Gym, aby pobrać fakturę lub sprawdzić ważność swojego karnetu?

Do 25 sierpnia 2021 włącznie. Do tego czasu masz możliwość pobrania ze swojego konta danych, w tym faktur VAT, jeśli ich potrzebujesz.

 

Od kiedy mogę zalogować się lub zarejestrować w nowym systemie Gym Manager?

Od 11 sierpnia 2021.

 

Chcę kupić nowy karnet lub przedłużyć obecny. Jak mam to zrobić?

Do 10 sierpnia 2021, do godz. 21:30, możesz to zrobić w dotychczasowym systemie Perfect Gym. Od północy, 11 sierpnia, możesz to zrobić w nowym systemie Gym Manager.

Aby kupić nowy lub przedłużyć obecny karnet po 11 sierpnia, w nowym systemie Gym Manager, postępuj zgodnie z instrukcją. Instrukcja pojawi się wkrótce.

 

Czym różni się logowanie od rejestracji w nowym systemie?

Część kont naszych Klientów zostanie przez nas automatycznie przeniesiona do nowego systemu Gym Manager.

Aby się zalogować lub zarejestrować należy postępować zgodnie z instrukcją wysłaną przez nas mailem. INSTRUKCJE ZNAJDZIESZ TAKŻE PONIŻEJ.

 

SPRAWDŹ DO KTÓREJ GRUPY NALEŻYSZ:

GRUPA NR 1
– Klient z aktywnym karnetem
– Klient z zawieszonym karnetem
– Klient, którego karnet zakończył się nie później niż 14 dni temu
– Klient bez aktywnego karnetu, ale posiadający na swoim koncie niewykorzystane środki (tzw. nadpłatę)
– Klient z zaległą płatnością

Jeśli należysz do grupy nr 1, 11 sierpnia Twoje konto zostanie przeniesione do nowego systemu. Aby uzyskać do niego dostęp, wejdź na stronę nowego Panelu Klientazaloguj się wpisując adres e-mail podany w umowie z nami oraz tymczasowe hasło, które otrzymasz od nas mailem wysłanym w dniu 11 sierpnia.

INSTRUKCJĘ KROK PO KROKU ZNAJDZIESZ TUTAJ

 

GRUPA NR 2
– Klient, któremu wygasł karnet, członkostwo zostało przerwane, a na koncie nie ma już żadnych środków do wykorzystania

Wejdź na stronę nowego Panelu Klienta i dokonaj rejestracji używając przycisku BYŁEM KLIENTEM FITNESS PLATINIUM

INSTRUKCJĘ KROK PO KROKU ZNAJDZIESZ TUTAJ

 


GRUPA NR 3

– osoba, która jest w Fitness Platinium po raz pierwszy – wejdź na stronę nowego Panelu Klienta i zarejestruj się klikając w przycisk ZAŁÓŻ KONTO

– Klient, który korzysta z kart lub programów partnerskich (MultiSport, FitSport, FitProfit, Medicover, PZU Sport) – wejdź na stronę nowego Panelu Klienta i zarejestruj się klikając w przycisk ZAŁÓŻ KONTO, a następnie z rozwijanej listy wybierz swój „System partnerski”

INSTRUKCJĘ KROK PO KROKU ZNAJDZIESZ TUTAJ

 

Uwaga: po zmianie systemu na nowy (od 11 sierpnia) podczas pierwszej wizyty w klubie należy dokończyć aktywację konta poprzez przypisanie wybranych punktów z biometrycznego skanu palca (tzw. identyfikatora).  Możesz to zrobić samodzielnie w kiosku multimedialnym znajdującym się w klubie lub poprosić nasz personel o pomoc (ten punkt nie dotyczy to osób korzystających z tzw. ścieżki alternatywnej).

Identyfikator nie stanowi skanu linii papilarnych ani skanu wzoru biometrycznego palca Klienta, nie pozwala na odtworzenie linii papilarnych czy wzoru biometrycznego palca Klienta.

 

Jak się zalogować do nowego systemu?

Instrukcja pojawi się wkrótce.

Jak się zarejestrować do nowego systemu?

Instrukcja pojawi się wkrótce.

Czy moje dane są bezpieczne.

Tak, Twoje dane pozostają u nas bezpieczne. Więcej o tym, jak je przetwarzamy przeczytasz tutaj: https://fitnessplatinium.pl/przetwarzanie-danych-osobowych/

 

Jak będzie wyglądać wejście do klubu?

Od 11 sierpnia 2021 wejście do klubu będzie prostsze i szybsze. Wystarczy przyłożenie palca do czytnika znajdującego się przy bramkach – nie musisz już pamiętać o zabraniu karty klubowej!

Osoby korzystające z kart i programów partnerskich MultiSport, Fit Sport, FitProfit, PZU Sport wpuszczane będą do klubu przez obsługę recepcji.

Osoby korzystające z Medicover Sport będą mogły wejść do klubu bez konieczności kontaktu z obsługą i czekania w kolejce (szczegóły wkrótce).

Osoby korzystające z wejścia jednorazowego będą mogły zarejestrować się w kiosku multimedialnym znajdującym się w klubie i wejść na trening przykładając palec do czytnika znajdującego się przy bramce, bez konieczności czekania w kolejce do recepcji.

 

Mam kartę/pakiet MultiSport, FitSport, FitProfit, Medicover Sport lub PZU Sport. Jak mam się zarejestrować na zajęcia fitness?

Aby móc zapisać się na wybrane zajęcia fitness, po 11 sierpnia 2021 wejdź na stronę nowego Panelu Klienta i zarejestruj się klikając w przycisk ZAŁÓŻ KONTO, a następnie z rozwijanej listy wybierz swój „System partnerski”. Uzupełnij dane, zaznacz wymagane zgody i gotowe – możesz przejść do rejestracji na zajęcia.

 

Co to jest pakiet startowy?

Pakiet startowy zawiera kłódkę do szafki. Jest wydawany osobom, które zakupiły swój pierwszy karnet i wniosły opłatę aktywacyjną.

 

Jak zawiesić karnet?

Karnet będzie można zawiesić online, po zalogowaniu się do swojego konta w systemie Gym Manager. Od 11 sierpnia zawieszenie możesz rozpocząć w dowolnym dniu  aktywności karnetu – nie musisz już czekać na zakończenie obecnego karnetu. Zawieszenie trwa standardowo 30 dni. Nowość: karnet możesz odwiesić w dowolnym momencie, szybciej niż po upływie 30 dni. Koszt zawieszenia pozostaje bez zmian.

 

Jak zmienić rodzaj karnetu?

Od 11 sierpnia możesz to zrobić online w trakcie obowiązywania Twojego obecnego karnetu, a także do 14 dni po jego zakończeniu. Dzięki temu zyskujesz więcej czasu na podjęcie decyzji!

 

Co to jest cykliczna płatność?

Jest to dobrowolna opcja, dzięki której nie zapomnisz o płatności za kolejny karnet, a tym samym nie stracisz swojej ceny karnetu.

Jak włączyć? Zaloguj się do swojego konta w nowym panelu Klienta, wejdź w zakładkę ZGODY i zaznacz checkbox przy zgodzie na cykliczną płatność.

Cykliczną płatność wystarczy uruchomić raz i możesz ją przerwać w dowolnym momencie.

 

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Napisz na bok@fitnessplatinium.pl Nasz personel jest do Twojej dyspozycji.

 

# #