Zmiana systemu dla Klientów Fitness Platinium

31 lipca wprowadziliśmy nowy system do obsługi naszych Klientów

 Zarządzania członkostwem i rejestracja na zajęcia będą odbywać się teraz w nowy, ulepszony sposób!

NOWY SYSTEM + APLIKACJA = NOWE MOŻLIWOŚCI

Pobierz naszą nową aplikację mobilną Smart Platinium i korzystaj z nowych funkcji!

  • wejdź do klubu za pomocą wygenerowanego w aplikacji mobilnej kodu QR
  • sprawdź w aplikacji szczegóły członkostwa
  • w łatwy sposób zapisz się na dowolne zajęcia grupowe i otrzymuj powiadomienia
  • monitoruj swoje obecności na treningu
  • połącz się z innymi aplikacjami, zegarkiem lub sprzętem
  • Aplikacja dostępna już w Google Play i App Store.

 

JAK PO RAZ PIERWSZY ZALOGOWAĆ SIĘ DO SWOJEGO KONTA KLUBOWICZA W NOWYM SYSTEMIE PERFECT GYM?

Przez aplikację mobilną Smart Platinium

  1. Pobierz na telefon aplikację mobilną Smart Platinium 
  2. Wpisz swój adres e-mail podany podczas pierwszej rejestracji.
  3. Ustaw nowe hasło do konta.
  4. Na swoją skrzynkę mailową otrzymasz wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Kliknij w link, aby potwierdzić swój adres e-mail.
  5. Zaloguj się do aplikacji.

Przez Portal dla Klientów (na komputerze lub w przeglądarce internetowej w telefonie)

  1. Wejdź na stronę Portalu dla Klientów.
  2. Wybierz opcję „nie pamiętam hasła”.
  3. Na swoją skrzynkę otrzymasz wiadomość z linkiem do zmiany hasła.
  4. Kliknij w link, ustaw nowe hasło i zaloguj się.

Wskazówka: pierwsze logowanie możesz wykonać w telefonie lub na komputerze w domu – dzięki temu unikniesz kolejek w klubie i wejdziesz na trening od razu po przybyciu 🙂 

 

PRZEJDŹ DO PORTALU DLA KLIENTÓW

 

JAK MOGĘ WEJŚĆ DO KLUBU PO ZMIANIE SYSTEMU?

Jestem Waszym Klubowiczem (mam karnet).

  1. Podejdź do bramki i otwórz w telefonie aplikację Smart Platinium.
  2. Wybierz kafelek MÓJ KOD QR, a następnie klub, w którym się znajdujesz.
  3. Zbliż ekran telefonu do czytnika, aby zeskanować kod.

Wskazówki

  • Rozjaśnij ekran telefonu
  • Trzymaj telefon nieruchomo podczas skanowania kodu
  • Nie przykładaj ekranu telefonu zbyt blisko, ani zbyt daleko od czytnika

 

Jeśli nie chcesz lub nie możesz korzystać z aplikacji mobilnej, możesz wchodzić na trening przy użyciu karty klubowej. O szczegóły pytaj w recepcji klubu.

Korzystam z karty lub pakietu sportowego akceptowanego w klubie.

Zgłoś się do recepcji, nasz personel otworzy Ci bramkę wejściową.

 

MAM KARTĘ LUB PAKIET SPORTOWY. JAK ZAREZERWOWAĆ ZAJĘCIA/KORT DO SQUASHA?

  1. Zaloguj się do swojego konta w nowy Portalu dla Klientów (jeśli robisz to pierwszy raz – sprawdź instrukcję powyżej)
  2. Wejdź w zakładkę SZCZEGÓŁY KONTRAKTU, następnie wybierz DODAJ KONTRAKT
  3. Z listy wybierz opcję „Rejestracja użytkownika BENEFIT/FITPROFIT” lub „Rejestracja użytkownika Medicover Sport” w zależności od tego, jaki system partnerski posiadasz.
  4. Następnie wejdź w zakładkę Rezerwacje i zapisz się na wybrane zajęcia.