Jak korzystać ze sprzętu?

Twoja przygoda z siłownią właśnie się rozpoczęła? A może trenujesz od dłuższego czasu, ale chcesz dowiedzieć się więcej o tym, jak korzystać ze sprzętu w klubie fitness? Dobrze trafiłeś! 😉

Poniżej znajdziesz nasze filmy instruktażowe. Kolejne będą się tu pojawiać co tydzień. Chcesz być na bieżąco? Subskrybuj nasz kanał na YouTube i włącz powiadomienia, a o każdym nowym filmie dowiesz się jako pierwszy.

ĆWICZENIE „Z PRESS”

Mamy dla Was kolejne ćwiczenie! Przedstawiamy Wam „Z Press” – jedną z progresji wyciskania siedząc. To ćwiczenie, które angażuje mięśnie naramienne oraz mięśnie odpowiadające za stabilizację naszego korpusu. Sprawdź jak nasz trener Patryk Depowski wykonuje ćwiczenie i teraz czas na Ciebie!

ODWODZENIE RAMIENIA W OPADZIE TUŁOWIA

Przedstawiamy Wam ćwiczenie na triceps! Nasz instruktor David Kagize z Fitness Platinium Aleja Pokoju 16 pokazuje jak prawidłowo wykonać ten trening! Macie pytania? Zapraszamy do klubów Fitness Platinium – nasi trenerzy z chęcią rozwieją wszelkie Wasze wątpliwości.

WIOSŁOWANIE TRX

Wiosłowanie TRX to doskonałe uzupełnienie treningu pleców! Czego potrzebujesz do prawidłowego wykonania ćwiczenia? Taśm TRX, które znajdziesz we wszystkich klubach Fitness Platinium. Nasz trener Rafał z Fitness Platinium Aleksandry 11, pokazuje jak prawidłowo wykonać wiosłowanie by zaangażować do działania mięśnie górnej części grzbietu, bicepsy i przedramiona.

CALIFORNIA PRESS

Czy znasz California Press? To świetnie ćwiczenie, które angażuje mięsień trójgłowy ramienia, czyli triceps. Jest idealne zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn, i wykonasz je w każdym klubie Fitness Platinium. Zobacz materiał przygotowany przez naszego instruktora Waldka i dowiedz się, jak poprawnie wykonywać ćwiczenie.

UGINANIE NÓG LEŻĄC

Nie odpuszczamy ćwiczeniom na nogi! Tym razem nasza trenerka Julia (Fitness Platinium Mogilska 97) prezentuje jak wzmocnić mięśnie dwugłowe uda. Do wykonania ćwiczenia potrzebujemy maty i hantla!


NAPRZEMIENNE PRZESKOKI Z WYKROKIEM

Dzisiaj ćwiczymy nogi! Krzysiek (Fitness Platinium Stawowa 61) pokazuje jak dobrze wykonać naprzemienne przeskoki z wykrokiem. To ćwiczenie będzie doskonałe dla wszystkich tych, którzy chcą zadbać o wyszczuplenie nóg lub szukają dodatkowego elementu do treningu siłowego!

ŚCIĄGANIE DRĄŻKA WYCIĄGU GÓRNEGO DO KLATKI PIERSIOWEJ 

Czas na trening pleców! Tomek (trener w Fitness Platinium Zachodnia 27) prezentuje, jak prawidłowo wykonać ściąganie drążka wyciągu górnego do klatki piersiowej. Ćwiczenie to służy przede wszystkim kształtowaniu mięśni grzbietu.

HAMSTRING CURL

Mateusz (trener personalny i fizjoterapeuta w Fitness Platinium Zachodnia 27 KKF) prezentuje, jak prawidłowo wykonać Hamstring Curl. Koniecznie spróbujcie tego ćwiczenia, jeśli chcecie wzmocnić tylną część ud.

WIOSŁOWANIE SZTANGĄ W OPADZIE

Trener Kacper prezentuje, jak prawidłowo wykonać wiosłowanie sztangą w opadzie. Chcesz popracować nad mięśniami pleców? Koniecznie wprowadź do swojego planu treningowego to ćwiczenie. Podczas treningu pamiętaj również o prawidłowym oddechu.

COPENHAGEN HIP ADDUCTION

Szukasz skutecznych ćwiczeń, które wzmacniają przywodziciele ud i pośladki? W kolejnym filmie nasz trener Patryk Depowski prezentuje, jak prawidłowo wykonać Copenhagen Hip Adduction.

DEAD BUG

Nasz instruktor Kamil prezentuje jak w prawidłowy sposób wykonać „dead bug”. To ćwiczenie sprawdzi się idealnie, jeśli chcesz wzmocnić mięśnie brzucha. Możesz wykonywać je nawet przed telewizorem.


WYCISKANIE KETTLA SKIEROWANEGO DO GÓRY DNEM

Jak prawidłowo wykonać wyciskanie kettla skierowanego do góry dnem? Obejrzyj nasz filmik! Prawidłową technikę prezentuje w nim trener Bartek Zając z Fitness Platinium Mogilska 97.

ODWROTNY BUTTERFLY

Znacie odwrotny butterfly? To maszyna do tylnych aktonów barków czyli mięśni naramiennych. W dzisiejszym filmiku nasz instruktor Dawid prezentuje nie tylko jak używać jej prawidłowo, ale również jakich błędów nie powinniście popełniać.

STREFA KOBIET W FITNESS PLATINIUM AL. POKOJU 16

Jak zwiększyć skuteczność treningów? Przede wszystkim poprawnie korzystać ze sprzętu w klubie fitness. 🙂 Nasza trenerka Klaudia prezentuje, jak używać maszyn i jak trenować poszczególne partie mięśniowe. Film przygotowany został w strefie kobiet w nowym klubie Fitness Platinium Al.  Pokoju 16, gdzie znajdziecie sprzęt do kompleksowanego treningu całego ciała. Podobne maszyny dostępne są również w pozostałych naszych klubach, więc gorąco zachęcamy każdego do obejrzenia materiału 🙂

STOS Z OBCIĄŻENIEM REGULOWANYM KLIPSAMI

Jeśli kiedykolwiek mieliście problem ze zmianą obciążenia podczas treningu, ten film jest dla Was! Instruktor Szymon prezentuje, w jaki sposób obsługiwać maszyny posiadające stos z obciążeniem regulowanym klipsami.

MUSCLE UP

Muscle up na kółkach gimnastycznych daje znakomite efekty, ale jest też znacznie bardziej wymagające niż podciąganie na drążku. W kolejnym filmiku nasz instruktor Krzysiek prezentuje jak wykonywać to ćwiczenie poprawnie. W krótkim materiale znajdziecie również ćwiczenia pomocnicze, które ułatwią Wam opanowanie tego ruchu. Zobaczcie przy okazji, jak prezentuje się strefa cross fitness w nowej części klubu Fitness Platinium Solvay Park.

PODCIĄGANIE NA DRĄŻKU

Podczas podciągania na drążku wykorzystujemy masę własnego ciała. To jeden z podstawowych ruchów rozwijających plecy i bicepsy. Nasz instruktor, Iwo Daleki, prezentuje, w jaki sposób wykonywać to ćwiczenie prawidłowo.

 

POMPKI NA PORĘCZACH

Pompki na poręczach (inaczej dipy) to jedno z najskuteczniejszych ćwiczeń na rozwój mięśnia trójgłowego ramienia (tricepsa) i mięśni klatki piersiowej. Zobacz nasz filmik i sprawdź, w jaki sposób prawidłowo wykonywać to ćwiczenie. Nasz instruktor Iwo Daleki prezentuje także, jakich błędów powinniście się wystrzegać.

 

WZNOSY HANTLI BOKIEM STOJĄC – ĆWICZENIE NA BOCZNY AKTON MIĘŚNI NARAMIENNYCH

Wznosy hantli bokiem stojąc to idealne ćwiczenie na boczny akton mięśni naramiennych.
Obejrzyj film, w którym nasz instruktor Dawid prezentuje, jak prawidłowo wykonać to ćwiczenie.

 

ABDUCTOR – TRENING ODWODZICIELI UD

ABDUCTOR to sprzęt do treningu odwodzicieli ud, który angażuje do pracy również pośladki.
Obejrzyj film, w którym nasza instruktorka Ola Stefańska prezentuje, jak prawidłowo korzystać z tej maszyny. ABDUCTOR znajduje się we wszystkich klubach Fitness Platinium w Krakowie oraz Skawinie.

 

HIP THRUST Z OBCIĄŻENIEM

HIP THRUST to idealne ćwiczenie na wzmocnienie i wymodelowanie pośladków. Można je wykonywać przy użyciu sprzętu, takiego jak Core-Bag, Mini-Band lub sztangi. Zobacz materiał przygotowany przez naszą instruktorkę Dominikę Lubojemską i dowiedz się, jak poprawnie wykonywać to ćwiczenie.

 

ŁAWKA RZYMSKA

Trenując na ławce rzymskiej wzmocnisz mięśnie grzbietu, pośladków oraz tylnej części ud.

Urządzenie znajdziesz w każdym klubie Fitness Platinium w Krakowie i Skawinie.

Zobacz materiał przygotowany przez instruktora Fitness Platinium Wiktora Woźniaka i dowiedz się, jak wygląda trening na tym urządzeniu oraz jakich błędów należy unikać.

 

 

TRENUJ Z AB WHEEL – WZMOCNIJ MIĘŚNIE BRZUCHA!

AB Wheel to niepozorne urządzenie, dzięki któremu wzmocnisz mięśnie brzucha oraz grzbietu.

Zobacz materiał przygotowany przez instruktora Fitness Platinium Kacpra Jaworskiego i dowiedz się, jak wygląda trening na tym urządzeniu.

AB Wheel znajdziesz w każdym klubie Fitness Platinium w Krakowie oraz Skawinie.

 

ASSAULT AIRBIKE – ROWER TRENINGOWY

Assault Airbike to jedyny rower treningowy, który do pracy angażuje również ramiona. Doskonale sprawdza się podczas treningów interwałowych, poprawia wydolność i wytrzymałość mięśniową.

Obejrzyj materiał przygotowany przez instruktora Fitness Platinium Mateusza Filipiaka i zobacz, jak wygląda trening na tym urządzeniu.

Airbike znajdziesz w strefach cross fitness, w klubach Fitness Platinium Aleksandry, Fitness Platinium Plaza, Fitness Platinium Mogilska, Fitness Platinium Solvay Park oraz w strefie cross fitness i strefie cardio w Fitness Platinium Bratysławska.

 

SKI ERG – ERGOMETR NARCIARSKI

Ski Erg to symulator jazdy na nartach. Sprawdzi się w treningu cardio oraz interwałach. Zobacz materiał przygotowany przez instruktorów Fitness Platinium – Patryka Depowskiego oraz Sebastiana Pawlikowskiego i zobacz, jak prawidłowo korzystać ze sprzętu.

Ski Erg znajdziesz w klubie Fitness Platinium Plaza w strefie cross fitness.

 

MARPO – KINETICS ROPE TRAINER

To urządzenie, które symuluje wspinaczkę linową. Możesz je wykorzystać jako uzupełnienie treningu siłowego oraz cardio. Ćwiczenia na tej maszynie angażują górne partie ciała, w szczególności mięśnie pleców, ramion i korpusu.

Materiał przygotowany przez naszych instruktorów – Krzysztofa Zimoląga i Wojciecha Bielę, a także Mateusza Podsadniuka i dowiedz, się jak prawidłowo korzystać ze sprzętu. MARPO znajdziesz w klubach Fitness Platinium przy Al. Pokoju, ul. Aleksandry 11, Mogilskiej 97, Bratysławskiej 4, Wadowickiej 6, Lea 213, w Solvay Park oraz w Galerii Bronowice.

 

 

PROWLER – SANIE OBCIĄŻENIOWE

Prowler, inaczej sanie obciążeniowe, to sprzęt, dzięki któremu wzmocnisz między innymi siłę i wytrzymałość, rozwiniesz szybkość i zwinność oraz spalisz zbędną tkankę tłuszczową. Intensywność ćwiczeń reguluje się poprzez dokładanie obciążenia. Można także zastosować sprężyny oporowe.

Materiał przygotowany przez naszego instruktora Andrzeja Michalewskiego oraz Mateusz Podsadniuk – Trener Personalny. Prowler wraz ze specjalną ścieżką do treningu znajdziesz w klubie Fitness Platinium Plaza. Sprzęt bez ścieżki znajduje się w strefie funkcjonalnej w Fitness Platinium Bratysławska 4.

 

ViPR – SPRZĘT DO TRENINGU FUNKCJONALNEGO

ViPR (Vitality, Performance, Reconditioning) – używany w treningu funkcjonalnym, jako połączenie elementów siłowych i sprawnościowych. Poprawia szybkość, kondycję i wytrzymałość.

Materiał przygotowany przez naszych instruktorów – Bartka Jabłońskiego i Szymona Najzera oraz Mateusz Podsadniuk – Trener Personalny.

ViPR znajdziesz w strefach treningu funkcjonalnego, cross fitness lub ABS. Dostępny jest w klubach Fitness Platinium Mogilska, Fitness Platinium Aleksandry, Fitness Platinium Bratysławska, Fitness Platinium Solvay, Fitness Platinium Wadowicka, Fitness Platinium Lea oraz Fitness Platinium Skawina.

 

BIEŻNIA NATURALNA ROCSON

Film przygotowany przez naszego instruktora Dawida Kurka oraz Mateusz Podsadniuk – Trener Personalny.

Bieżnię znajdziesz się w klubach Fitness Platinium Solvay Park, Fitness Platinium Aleksandry, Fitness Platinium Bronowice, Fitness Platinium Bratysławska oraz Fitness Platinium Plaza.

 

 

ABCOASTER – SPRZĘT DO TRENINGU MIĘŚNI BRZUCHA

Film przygotowany przez naszego instruktora Mateusza Siwka oraz Mateusz Podsadniuk – Trener Personalny.