Zmiana systemu dla Klientów Fitness Platinium
Data dodania: 2023-07-31
31 LIPCA WPROWADZILIŚMY NOWY SYSTEM DO OBSŁUGI NASZYCH KLIENTÓW
ZARZĄDZANIA CZŁONKOSTWEM I REJESTRACJA NA ZAJĘCIA BĘDĄ ODBYWAĆ SIĘ TERAZ W NOWY, ULEPSZONY SPOSÓB!
NOWY SYSTEM + APLIKACJA = NOWE MOŻLIWOŚCI
Pobierz naszą nową aplikację mobilną Smart Platinium i korzystaj z nowych funkcji!
- wejdź do klubu za pomocą wygenerowanego w aplikacji mobilnej kodu QR
- sprawdź w aplikacji szczegóły członkostwa
- w łatwy sposób zapisz się na dowolne zajęcia grupowe i otrzymuj powiadomienia
- monitoruj swoje obecności na treningu
- połącz się z innymi aplikacjami, zegarkiem lub sprzętem
- Aplikacja dostępna już w Google Play i App Store.
JAK PO RAZ PIERWSZY ZALOGOWAĆ SIĘ DO SWOJEGO KONTA KLUBOWICZA W NOWYM SYSTEMIE PERFECT GYM?
Przez aplikację mobilną Smart Platinium
- Pobierz na telefon aplikację mobilną Smart Platinium
- Wpisz swój adres e-mail podany podczas pierwszej rejestracji.
- Ustaw nowe hasło do konta.
- Na swoją skrzynkę mailową otrzymasz wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Kliknij w link, aby potwierdzić swój adres e-mail.
- Zaloguj się do aplikacji.
Przez Portal dla Klientów (na komputerze lub w przeglądarce internetowej w telefonie)
- Wejdź na stronę Portalu dla Klientów.
- Wybierz opcję „nie pamiętam hasła”.
- Na swoją skrzynkę otrzymasz wiadomość z linkiem do zmiany hasła.
- Kliknij w link, ustaw nowe hasło i zaloguj się.
Wskazówka: pierwsze logowanie możesz wykonać w telefonie lub na komputerze w domu – dzięki temu unikniesz kolejek w klubie i wejdziesz na trening od razu po przybyciu 🙂
JAK MOGĘ WEJŚĆ DO KLUBU PO ZMIANIE SYSTEMU?
Jestem Waszym Klubowiczem (mam karnet).
- Podejdź do bramki i otwórz w telefonie aplikację Smart Platinium.
- Wybierz kafelek MÓJ KOD QR, a następnie klub, w którym się znajdujesz.
- Zbliż ekran telefonu do czytnika, aby zeskanować kod.
Wskazówki
- Rozjaśnij ekran telefonu
- Trzymaj telefon nieruchomo podczas skanowania kodu
- Nie przykładaj ekranu telefonu zbyt blisko, ani zbyt daleko od czytnika
Jeśli nie chcesz lub nie możesz korzystać z aplikacji mobilnej, możesz wchodzić na trening przy użyciu karty klubowej. O szczegóły pytaj w recepcji klubu.
Korzystam z karty lub pakietu sportowego akceptowanego w klubie.
Zgłoś się do recepcji, nasz personel otworzy Ci bramkę wejściową.
MAM KARTĘ LUB PAKIET SPORTOWY. JAK ZAREZERWOWAĆ ZAJĘCIA/KORT DO SQUASHA?
- Zaloguj się do swojego konta w nowy Portalu dla Klientów (jeśli robisz to pierwszy raz – sprawdź instrukcję powyżej)
- Wejdź w zakładkę SZCZEGÓŁY KONTRAKTU, następnie wybierz DODAJ KONTRAKT
- Z listy wybierz opcję „Rejestracja użytkownika BENEFIT/FITPROFIT” lub „Rejestracja użytkownika Medicover Sport” w zależności od tego, jaki system partnerski posiadasz.
- Następnie wejdź w zakładkę Rezerwacje i zapisz się na wybrane zajęcia.