• 1. Chcę dołączyć do Klubu

  • 2. Witaj w klubie!

  • 3. Zasady członkostwa

Co obejmują karnety OPEN i HALF OPEN?
Karnet OPEN do wszystkich klubów umożliwia Ci korzystanie ze wszystkich klubów sieci Fitness Platinium® w Krakowie bez żadnych ograniczeń ilościowych oraz czasowych. W zakres usług wchodzą: siłownie, zajęcia grupowe (typu fitness, ROW, SHAPER, Spinning® ) i strefy relaksu, wstęp do klubu całodobowego (Fitness Platinium Lea 213) oraz inne usługi dodatkowe, dostępne w klubie.
Posiadając HALF OPEN możesz wejść do każdego klubu w Krakowie od godziny jego otwarcia, jednak musisz wejść przed godziną 16:00. W klubie możesz pozostać aż do jego zamknięcia.
W ramach karnetu HALF OPEN możesz korzystać ze wszystkich usług, w tym z klubu całodobowego (Fitness Platinium Lea 213) w godzinach nocnych:
pon. – czw.: 23:00 - 6:30
piąt.: 23:00 - 8:00
sob.: 20:00 - 8:00
niedz.: 20:00 – 6:30.
Czym jest opłata aktywacyjna?
W ramach tej opłaty nowy Klient otrzymuje kłódkę do szafki (do wyczerpania zapasów). Opłatę tę wnoszą nowi Klienci.
Jak mogę kupić karnet online?
Aby kupić karnet, kliknij w odnośnik KARNET ONLINE, znajdujący się u góry strony. Zostaniesz przekierowany do Panelu Klienta, gdzie kupisz swój karnet.
Ile muszę mieć lat, żeby zacząć ćwiczyć w klubie?
Aby zostać Klubowiczem, należy mieć ukończony 15 rok życia. Dodatkowo, osoby w wieku 15-18 lat muszą okazać pisemną zgodę rodzica lub opiekuna. Wzór zgody znajdziesz w zakładce "Do pobrania".
Czy mogę skorzystać z pierwszego bezpłatnego wejścia do klubu?
Każde pojedyncze wejście do klubu dla osób nieposiadających aktywnego ani zawieszonego karnetu, w tym również pierwsze wejście, są płatne.
Co to jest karnet Przekorzystny?
Karnet Przekorzystny ważny jest przez 360 dni. Dzięki niemu możesz trenować we wszystkich klubach Fitness Platinium w Krakowie. W cenie karnetu otrzymujesz ekstra bonusy!
Co to jest trening EMS?
EMS polega na elektrostymulacji mięśni. Trening trwa 20-minut i odbywa się w małych, kilkuosobowych grupach. Trening EMS jest dodatkowo płatny. Cennik znajdziesz na naszej stronie: www.fitnessplatinium.pl/cennik
Jak dołączyć do klubu?
Nic prostszego. Masz do wyboru dwie drogi:

1. Wchodzisz na stronę www.fitnessplatinium.pl, klikasz w przycisk „Karnet online" i rozpoczynasz rejestrację w panelu klienta, wypełniając swoje dane kontaktowe. Sms-em na podany numer kontaktowy otrzymasz kod, który należy wpisać aby potwierdzić numer telefonu. Po wpisaniu kodu z sms-a na podany adres e-mail otrzymasz link aktywacyjny, należy w niego kliknąć, by konto zostało aktywowane. Podczas pierwszej wizyty w klubie należy zalogować się na kiosku multimedialnym w celu przypisania danych biometrycznych.

2. Możesz skorzystać z tzw. kiosku, czyli specjalnego urządzenia, które znajdziesz przy wejściu do każdego klubu i tam dokonać całościowej rejestracji. Wybierz opcję "pierwsza wizyta", a następnie "jestem nowy". Uzupełnij swoje dane. Po uzupełnieniu danych na podany adres e-mail otrzymasz kod, który należy wpisać aby dokończyć rejestrację. Po wpisaniu kodu Twoje konto jest aktywne. Zarejestruj dane przykładając palec do czytnika. Wybierz karnet, a następnie datę jego rozpoczęcia. Wybierz metodę płatności (cykliczne obciążenie karty, przelewy24, zbliżeniowo, gotówkę), a następnie opłać karnet. Pamiętaj, jeśli będziesz mieć z tym procesem jakikolwiek problem, wiedz, że czuwamy – ktoś z zespołu podejdzie i wyjaśni Ci wszystko.
Jeśli nie ma kart członkowskich, jak wchodzi się do klubu?
Wejście do klubu odbywa się po weryfikacji wybranych punktów identyfikacyjnych skanu biometrycznego palca, a więc wchodzisz przykładając palec do czytnika. Jeśli jednak nie chcesz zostawiać swoich danych biometrycznych możesz skorzystać z wejścia alternatywnego. Jeśli zdecydujesz się korzystać z wejścia alternatywnego, podczas każdej wizyty musisz zalogować się do multimedialnego kiosku znajdującego się w klubie i wybrać opcję "wejście alternatywne". Następnie zgłosić się do personelu recepcji, który otworzy Ci bramkę. Jeśli więc zależy ci na czasie i chcesz uniknąć czekania w kolejce, zalecamy korzystanie ze skanu biometrycznego :)
Mam problem z zakupem karnetu, kto może mi pomóc?
Nasze kluby są obsługiwane przez personel, który będzie w stanie rozwiązać ewentualne problemy. Możesz też zgłosić się do Biura Obsługi Klienta (pracuje od poniedziałku do piątku) tel.: 12 312 03 00,
mail: bok@fitnessplatinium.pl.
Zakupiłem karnet online. Gdzie mogę odebrać swoją kłódkę?
Masz już swój karnet? To świetnie! Zanim jednak wybierzesz się na trening, pamiętaj o odebraniu pakietu startowego. W zestawie otrzymasz od nas kłódkę do szafki. Kłódkę możesz odebrać wyłącznie w klubie, który wybrałeś przy zakupie karnetu online. Po odebraniu możesz iść na trening do dowolnego klubu w Krakowie.
Jak zapisać się na zajęcia grupowe, jeśli mam aktywny karnet?
Zapisy na zajęcia grupowe ruszają 7 dni przed ich planowanym rozpoczęciem. Zapisać możesz się online w Portalu dla Klientów oraz w infokioskach znajdujących się w klubach.
Każde zajęcia mają swoją maksymalną możliwą liczbę uczestników, możesz jednak zapisać się na listę rezerwową. Jeżeli zwolni się miejsce na liście głównej, zostaniesz automatycznie przeniesiony na listę główną, o czym Cię poinformujemy.
Jestem zapisany, ale nie mogę uczestniczyć w zajęciach
Jeżeli zapisałeś się na zajęcia, ale nie możesz się na nich pojawić, pamiętaj o wypisaniu się z listy, by zwolnić miejsce innej osobie. Zrób to koniecznie do dwóch godzin przed rozpoczęciem zajęć. W przypadku nieodwołania swojej nieobecności i nieprzybycia na zajęcia naliczona zostanie Ci opłata w wysokości 10 zł za 1 godzinę zajęć, a także zablokowana zostanie możliwość zapisania się online do czasu uregulowania płatności.
Jak działają karty Multisport i inne karty akceptowane w klubie?
Multisport i inne akceptowane karty działają na takich samych zasadach, jak karnet OPEN - obejmują wejście na siłownię, zajęcia grupowe i do strefy relaksu bez żadnych dodatkowych opłat.
Przy wejściu do klubu konieczne jest okazanie dokumentu tożsamości wraz z kartą.
Jak zapisać się na zajęcia, jeśli korzystam z karty/pakietu sportowego?
Użytkownicy pakietów partnerskich (np. MultiSport, FitProfit, FitSport, Medicover Sport) mogą samodzielnie założyć konto w Panelu Klienta na stronie www.panelklienta.fitnessplatinium.pl lub w kiosku w klubie. Po założeniu konta i rejestracji na zajęcia konieczna jest wizyta w recepcji w celu okazania karty sportowej oraz dokumentu tożsamości (z tego obowiązku wyłączeni są użytkownicy kart Medicover Sport).
Co powinienem wiedzieć przed pierwszą wizytą?
Na pewno musisz pamiętać o ręczniku, stroju sportowym i butach na zmianę. Jeśli zapomnisz o wodzie – możesz kupić ją w klubie. Szafki w szatniach zamykane są na kłódki, więc możesz zaopatrzyć się w nią wcześniej, ale istnieje też opcja kupienia jej w automacie vendingowym. Jeśli kłódkę chcesz kupić samodzielnie - pamiętaj, aby jej pałąk miał średnicę ∅ o wielkości 4,5-6 mm.
Jeśli nie ma kart członkowskich, jak wchodzi się do klubu?
Wejście do klubu odbywa się po weryfikacji wybranych punktów identyfikacyjnych skanu biometrycznego palca, a więc wchodzisz przykładając palec do czytnika. Jeśli jednak nie chcesz zostawiać swoich danych biometrycznych możesz skorzystać z wejścia alternatywnego (każdorazowo należy zgłosić się do recepcji i poprosić o otwarcie bramki).
Przykładam palec, a bramka się nie otwiera. Co teraz?
Sprawdź, czy twój karnet jest opłacony. Jeśli po zalogowaniu się do panelu klienta widzisz, że ma status „aktywny”, skontaktuj się z obsługą, by ponownie dokonać rejestracji danych.
Czy w klubie mogę znaleźć trenera personalnego?
Tak, nasi trenerzy są do Twojej dyspozycji - jeśli masz pytania dotyczące korzystania z maszyn, nie wahaj się poprosić o pomoc. Jeśli interesuje Cię współpraca z trenerem personalnym, zapraszamy do recepcji - nasz personel przedstawi Ci ofertę!
Czy klub zapewnia parking dla klientów?
W większości naszych lokalizacji jest dostępny parking dla klientów.
Czy w klubie jest darmowy dostęp do Internetu?
Oczywiście, we wszystkich klubach możesz skorzystać z sieci WiFi.
Jak zapłacić za karnet online korzystając z Portalu dla Klientów?
Przedłuż swój karnet szybko i wygodnie korzystając z płatności online. Możesz zapłacić przelewem za pomocą systemu Przelewy24, kartą kredytową lub debetową, podając numer swojej karty kredytowej. Podczas opłaty kartą bardzo ważne jest, aby uzupełnić pole kodu CVC.
Spóźniłem się z płatnością za kolejny miesiąc. Co teraz?
Klubowicz ma 14 dni od zakończenia ważności ostatniego karnetu na opłacenie kolejnego miesiąca przy zachowaniu niższej ceny. W przypadku wniesienia opłaty z opóźnieniem, nie dłuższym jednak niż 14 dni, wpłacona kwota zostaje zaliczona na zaległości „wstecz”, to znaczy, że okres rozliczeniowy nie przesuwa się – data końca ważności karnetu pozostaje taka sama. W dalszym ciągu obowiązują też takie same, niższe ceny.
Czy mogę zawiesić karnet?
Możesz zawiesić swój karnet z dowolnego powodu na okres równy 30 dni lub jego wielokrotności (tj. 60, 90 dni itd.).
Za każdy okres 30 dni należy wnieść opłatę w wysokości 20 zł. Zawieszenie dotyczy również przerw z powodów medycznych i zdrowotnych.
Podczas okresu zawieszenia nie możesz korzystać z usług naszych klubów. Zawieszenie karnetu pozwala zachować jego ciągłość. Zawieszenie możesz rozpocząć w każdym momencie obowiązywania karnetu i przerwać je w dowolnym czasie.
Czy zawieszając karnet w środku okresu rozliczeniowego tracę opłacone dni?
Nie, zawieszając karnet w połowie okresu rozliczeniowego opłacone dni będą do wykorzystania po wznowieniu członkostwa.
Dlaczego zawieszenie karnetu jest korzystniejsze od rezygnacji?
Zawieszając karnet, masz gwarancję stałej ceny, ponieważ zachowujesz tym samym ciągłość karnetu. Oznacza to, iż cena twojego karnetu nie wzrośnie.
Mam problem z wejściem na dotyk
Problem możesz mieć np. w przypadku, kiedy opuszki twoich palców są zdarte, są na nich otarcia lub twoje linie papilarne są niewyraźne. Zawsze w takiej sytuacji zgłoś się do obsługi klubu, ponieważ takie przypadki traktujemy indywidualnie.
Czy mogę opóźnić datę rozpoczęcia mojego karnetu?
Tak, przewidujemy możliwość opóźnienia daty rozpoczęcia karnetu o 45 dni.
Chcę zmienić rodzaj karnetu
Karnet możesz zmienić na inny logując się do swojego konta w Panelu Klienta. Zmiana karnetu nic nie kosztuje, jeśli zrobisz to w trakcie obowiązywania poprzedniego karnetu. Zmiana na karnet Przekorzystny lub inny karnet promocyjny może (ale nie musi) wiązać się z dodatkową opłatą.
# #