Plany treningowe

Zaczynasz przygodę z siłownią i nie wiesz, jakie popełniasz błędy? A może potrzebujesz urozmaicenia dla ćwiczeń, które wykonujesz na co dzień? Mamy dla Ciebie coś, dzięki czemu Twój trening będzie jeszcze bardziej efektywny! Znajdziesz tu plany treningowe autorstwa naszych instruktorów.

  • Alexander Adamczyk – Full Body Workout (2-dniowy) dla początkujących [pobierz]
  • Szymon Najzer – Push Pull Legs dla początkujących i średnio zaawansowanych [pobierz]
  • Paweł Chmielik – Full Body Workout (3-dniowy) dla średnio zaawansowanych [pobierz]
  • Krzysztof Zimoląg – Kompleks sztangowy dla średnio zaawansowanych [pobierz]
  • Dawid Ryczek – TABATA dla średnio zaawansowanych i zaawansowanych [pobierz]
  • Dominika Lubojemska – Push Pull Legs dla zaawansowanych [pobierz]
  • Patryk Depowski – 5/3/1 dla średnio zaawansowanych i zaawansowanych [pobierz]
  • Sebastian Pawlikowski – SPLIT (4-dniowy) dla zaawansowanych [pobierz]
  • Iwo Daleki – kalisteniczny trening górnych partii dla średnio zaawansowanych [pobierz]
  • Mateusz Podsadniuk – PHUL (Powerlifting Hypertrophy Upper Lower) [pobierz]
  • Waldemar Buczek – Full Body Workout dla zaawansowanych [pobierz]
  • Julia Gadzińska – SPLIT z priorytetem na pośladki dla kobiet zaawansowanych [pobierz]
  • Sebastian Pawlikowski – Powerbuilding – połączenie elementów trójboju i kulturystyki – przyrost siły i masy mięśniowej [pobierz]
  • Filip Warchał – Trening siłowo interwałowy o wysokiej intensywności – ostatni szlif przed wakacjami [pobierz]
  • Mateusz Podsadniuk – 5×5 Bill Starr [pobierz]
# #