• 1. Chcę dołączyć do Klubu

  • 2. Witaj w klubie!

  • 3. Zasady członkostwa

Jak dołączyć do klubu?
Nic prostszego. Masz do wyboru dwie drogi:

1. Wejdź na stronę www.fitnessplatinium.pl, kliknij w przycisk „Karnet online" i rozpocznij rejestrację w panelu klienta, wypełniając swoje dane kontaktowe. Sms-em na podany numer kontaktowy otrzymasz kod, który należy wpisać aby potwierdzić numer telefonu. Po wpisaniu kodu z sms-a na podany adres e-mail otrzymasz link aktywacyjny. Należy w niego kliknąć, by konto zostało aktywowane. Podczas pierwszej wizyty w klubie zaloguj się w kiosku multimedialnym w celu przypisania danych biometrycznych.

2. Możesz skorzystać z tzw. kiosku, czyli specjalnego urządzenia, które znajdziesz przy wejściu do każdego klubu i tam dokonać całościowej rejestracji. Wybierz opcję "pierwsza wizyta", a następnie "jestem nowy". Uzupełnij swoje dane. Po uzupełnieniu danych na podany adres e-mail otrzymasz kod, który należy wpisać aby dokończyć rejestrację. Po wpisaniu kodu Twoje konto jest aktywne. Zarejestruj dane przykładając palec do czytnika. Wybierz karnet, a następnie datę jego rozpoczęcia. Wybierz metodę płatności (cykliczne obciążenie karty, przelewy24, zbliżeniowo lub gotówkę), a następnie opłać karnet. Pamiętaj, jeśli będziesz mieć z tym procesem jakikolwiek problem, ktoś z zespołu podejdzie i wyjaśni Ci wszystko.
Co obejmuje karnet OPEN do wszystkich klubów?
Karnet OPEN do wszystkich klubów umożliwia Ci korzystanie ze wszystkich klubów sieci Fitness Platinium® w Krakowie bez żadnych ograniczeń ilościowych oraz czasowych. W zakres usług wchodzą: siłownie, zajęcia grupowe (typu fitness, ROW, SHAPER, Spinning® ) i strefy relaksu, wstęp do klubu całodobowego (Fitness Platinium Lea 213) oraz inne usługi dodatkowe, dostępne w klubie.
Możesz wybrać karnet OPEN ważny przez 30 dni (i regularnie go odnawiać) lub karnet OPEN na 360 dni (Karnet Przekorzystny).
Co obejmuje karnet OPEN do jednego klubu?
Jeśli chcesz trenować w jednym, dowolnie wybranym przez Ciebie klubie, wybierz karnet OPEN do jednego klubu. Obejmuje on wszystkie usługi znajdujące się w wybranym klubie bez ograniczeń czasowych ani ilościowych.
Możesz wybrać karnet OPEN do jednego klubu ważny przez 30 dni (i regularnie go odnawiać) lub karnet OPEN do jednego klubu na 360 dni.
Jak działa karnet HALF OPEN?
Posiadając HALF OPEN możesz wejść do każdego klubu w Krakowie od godziny jego otwarcia, ale przed godziną 16:00. W klubie możesz pozostać aż do jego zamknięcia.
W ramach karnetu HALF OPEN możesz korzystać ze wszystkich usług, w tym z klubu całodobowego (Fitness Platinium Lea 213) w godzinach nocnych:
pon. – czw.: 23:00 - 6:30
piąt.: 23:00 - 8:00
sob.: 20:00 - 8:00
niedz.: 20:00 – 6:30.
Co to jest karnet Przekorzystny?
Karnet Przekorzystny ważny jest przez 360 dni. Dzięki niemu możesz trenować we wszystkich klubach Fitness Platinium w Krakowie.
Czym jest opłata aktywacyjna?
Opłatę tę wnoszą nowi Klubowicze. W ramach tej opłaty nowy Klient otrzymuje kłódkę do szafki (do wyczerpania zapasów).
Jak mogę kupić karnet online?
Aby kupić karnet, kliknij w odnośnik KARNET ONLINE, znajdujący się u góry strony. Zostaniesz przekierowany do Panelu Klienta, gdzie kupisz swój karnet.
Karnet możesz zakupić także w kiosku multimedialnym znajdującym się w klubie.
Czy mogę skorzystać z pierwszego bezpłatnego wejścia do klubu?
Osoby, które chcą po raz pierwszy odwiedzić nasz klub, mogą skorzystać z bezpłatnego zaproszenia. O szczegóły pytaj w recepcji klubu.
Ile muszę mieć lat, żeby zacząć ćwiczyć w klubie?
Aby zostać Klubowiczem, należy mieć ukończony 15 rok życia. Dodatkowo, osoby w wieku 15-17 lat muszą okazać pisemną zgodę rodzica lub opiekuna. Wzór zgody znajdziesz w zakładce "Do pobrania" https://fitnessplatinium.pl/do-pobrania/
Co to jest trening EMS?
EMS polega na elektrostymulacji mięśni. Trening trwa 20-minut i odbywa się w małych, kilkuosobowych grupach. Trening EMS jest dodatkowo płatny. Cennik znajdziesz na naszej stronie: www.fitnessplatinium.pl/cennik

Strój do EMS można kupić w na recepcji klubu w cenie 99 zł lub przynieść swój (bawełniane przylegające leginsy oraz bawełniana koszulka).
Jeśli nie ma kart członkowskich, jak wchodzi się do klubu?
Wejście do klubu odbywa się po weryfikacji wybranych punktów identyfikacyjnych skanu biometrycznego palca, a więc wchodzisz przykładając palec do czytnika. Jeśli jednak nie chcesz zostawiać swoich danych biometrycznych możesz skorzystać z wejścia alternatywnego. Jeśli zdecydujesz się korzystać z wejścia alternatywnego, podczas każdej wizyty musisz zalogować się do multimedialnego kiosku znajdującego się w klubie i wybrać opcję "wejście alternatywne". Następnie zgłosić się do personelu recepcji, który otworzy Ci bramkę. Jeśli więc zależy ci na czasie i chcesz uniknąć czekania w kolejce, zalecamy korzystanie ze skanu biometrycznego :)
Mam problem z zakupem karnetu, kto może mi pomóc?
Nasze kluby są obsługiwane przez personel, który będzie w stanie rozwiązać ewentualne problemy. Możesz też zgłosić się do Biura Obsługi Klienta (pracuje od poniedziałku do piątku) tel.: 12 312 03 00,
mail: bok@fitnessplatinium.pl.
Mam kartę sportową. Jak założyć konto i zapisać się na zajęcia?
Jeśli masz kartę/pakiet sportowy np. Multisport, FitProfit, FitSport, możesz założyć bezpłatnie konto w Panelu Klienta na stronie: https://panelklienta.fitnessplatinium.pl/account/login.

Podczas zakładania konta wybierz opcję "system partnerski".

Zapisy na zajęcia odbywają się wyłącznie online po zalogowaniu się na indywidualne konto Klienta. Zapisy na wybrane zajęcia grupowe ruszają maksymalnie z 7-dniowym wyprzedzeniem.
Jak wygląda cennik karnetów?
W naszej ofercie znajdziesz kilka rodzajów karnetów.
1. Karnety do wszystkich klubów w sieci - na okres 30 dni (karnet OPEN) z możliwością przedłużania lub karnet na okres 360 dni (karnet Przekorzystny).
2. Karnet do jednego, wybranego klubu - na okres 30 dni z możliwością przedłużenia lub na okres 360 dni
3. Karnet 3-dniowy, który umożliwia korzystanie ze wszystkich klubów przez 3 dni od zakupu.
4. Karnety EMS
5. Wejście jednorazowe

Pełny cennik znajdziesz tutaj: https://fitnessplatinium.pl/cennik/
Jak zapisać się na zajęcia grupowe, jeśli mam aktywny karnet?
Zapisy na zajęcia grupowe ruszają 7 dni przed ich planowanym rozpoczęciem. Zapisać możesz się online w Portalu dla Klientów oraz w infokioskach znajdujących się w klubach.
Każde zajęcia mają swoją maksymalną możliwą liczbę uczestników, możesz jednak zapisać się na listę rezerwową. Jeżeli zwolni się miejsce na liście głównej, zostaniesz automatycznie na nią przeniesiony, o czym Cię poinformujemy.
Jestem zapisany, ale nie mogę uczestniczyć w zajęciach. Co teraz?
Jeżeli zapisałeś się na zajęcia, ale nie możesz się na nich pojawić, pamiętaj o wypisaniu się z listy, by zwolnić miejsce innej osobie. Zrób to koniecznie do dwóch godzin przed rozpoczęciem zajęć. W przypadku nieodwołania swojej nieobecności i nieprzybycia na zajęcia naliczona zostanie Ci opłata w wysokości 10 zł za 1 godzinę zajęć, a także zablokowana zostanie możliwość zapisania się online do czasu uregulowania płatności.
Jak działają karty Multisport i inne karty akceptowane w klubie?
Multisport i inne akceptowane karty działają na takich samych zasadach, jak karnet OPEN - obejmują wejście na siłownię, zajęcia grupowe i do strefy relaksu bez żadnych dodatkowych opłat.
Przy wejściu do klubu konieczne jest okazanie dokumentu tożsamości wraz z kartą.
Jak zapisać się na zajęcia, jeśli korzystam z karty/pakietu sportowego?
Użytkownicy pakietów partnerskich (np. MultiSport, FitProfit, FitSport, Medicover Sport) mogą samodzielnie założyć konto w Panelu Klienta na stronie www.panelklienta.fitnessplatinium.pl lub w kiosku w klubie. Po założeniu konta i rejestracji na zajęcia konieczna jest wizyta w recepcji w celu okazania karty sportowej oraz dokumentu tożsamości (z tego obowiązku wyłączeni są użytkownicy kart Medicover Sport).
Co powinienem wiedzieć przed pierwszą wizytą?
Na pewno musisz pamiętać o ręczniku, stroju sportowym i butach na zmianę. Jeśli zapomnisz o wodzie – możesz kupić ją w klubie. Szafki w szatniach zamykane są na kłódki, więc możesz zaopatrzyć się w nią wcześniej, ale istnieje też opcja kupienia jej w automacie vendingowym. Jeśli kłódkę chcesz kupić samodzielnie - pamiętaj, aby jej pałąk miał średnicę ∅ o wielkości 4,5-6 mm.
Jeśli nie ma kart członkowskich, jak wchodzi się do klubu?
Wejście do klubu odbywa się po weryfikacji wybranych punktów identyfikacyjnych skanu biometrycznego palca, a więc wchodzisz przykładając palec do czytnika. Jeśli jednak nie chcesz zostawiać swoich danych biometrycznych możesz skorzystać z wejścia alternatywnego (każdorazowo należy zgłosić się do recepcji i poprosić o otwarcie bramki).
Przykładam palec, a bramka się nie otwiera. Co teraz?
Sprawdź, czy twój karnet jest opłacony. Jeśli po zalogowaniu się do panelu klienta widzisz, że ma status „aktywny”, skontaktuj się z obsługą, by ponownie dokonać rejestracji danych.
Czy w klubie mogę znaleźć trenera personalnego?
Tak, nasi trenerzy są do Twojej dyspozycji - jeśli masz pytania dotyczące korzystania z maszyn, nie wahaj się poprosić o pomoc. Jeśli interesuje Cię współpraca z trenerem personalnym, zapraszamy do recepcji - nasz personel przedstawi Ci ofertę!
Czy klub zapewnia parking dla klientów?
W większości naszych lokalizacji jest dostępny bezpłatny parking dla klientów. W recepcji klubu możesz zapoznać się z zasadami korzystania z parkingu.
Czy w klubie jest darmowy dostęp do Internetu?
Oczywiście, we wszystkich klubach możesz skorzystać z sieci WiFi.
Gdzie znajdę godziny otwarcia klubów?
Przejdź na podstronę wybranego klubu i wejdź w zakładkę KONTAKT.
Jak zapisać się na trening personalny?
W naszej ofercie znajdziesz darmowy trening wprowadzający dla nowych Klubowiczów. Podczas takiego treningu trener przeprowadza wywiad, dokonuje pomiaru składu ciała i pokazuje jak prawidłowo korzystać z dostępnych urządzeń.

Jeśli interesuje Cię współpraca długoterminowa z trenerem, prosimy o kontakt z recepcją. Nasz personel przedstawi Ci ofertę. Cena treningu ustalana jest bezpośrednio z trenerem.
Sauny - gdzie znajdę godziny otwarcia?
Przejdź na podstronę wybranego klubu i wejdź w zakładkę KONTAKT.
Jak zapłacić za karnet online korzystając z Portalu dla Klientów?
Przedłuż swój karnet szybko i wygodnie korzystając z płatności online. Możesz zapłacić przelewem za pomocą systemu Przelewy24, kartą kredytową lub debetową, podając numer swojej karty kredytowej.
Spóźniłem się z płatnością za kolejny miesiąc. Co teraz?
Klubowicz ma 14 dni od zakończenia ważności ostatniego karnetu na opłacenie kolejnego miesiąca przy zachowaniu niższej ceny. W przypadku wniesienia opłaty z opóźnieniem, nie dłuższym jednak niż 14 dni, wpłacona kwota zostaje zaliczona na zaległości „wstecz”, to znaczy, że okres rozliczeniowy nie przesuwa się – data końca ważności karnetu pozostaje taka sama. W dalszym ciągu obowiązują też taka sam cena karnetu.
Czy mogę zawiesić karnet?
Możesz zawiesić swój karnet z dowolnego powodu na okres równy 30 dni lub jego wielokrotności (tj. 60, 90 dni itd.).
Za każdy okres 30 dni należy wnieść opłatę w wysokości 20 zł. Zawieszenie dotyczy również przerw z powodów medycznych i zdrowotnych.
Podczas okresu zawieszenia nie możesz korzystać z usług naszych klubów. Zawieszenie karnetu pozwala zachować jego ciągłość. Zawieszenie możesz rozpocząć w każdym momencie obowiązywania karnetu i przerwać je w dowolnym czasie. Aby zawiesić karnet, zaloguj się do konta w Panelu Klienta, wejdź w zakładkę KARNETY i wybierz opcję ZAWIEŚ.
Czy zawieszając karnet w środku okresu rozliczeniowego tracę opłacone dni?
Nie, zawieszając karnet w połowie okresu rozliczeniowego opłacone dni będą do wykorzystania po wznowieniu członkostwa.
Dlaczego zawieszenie karnetu jest korzystniejsze od rezygnacji?
Zawieszając karnet, masz gwarancję stałej ceny, ponieważ zachowujesz tym samym ciągłość karnetu. Oznacza to, iż cena twojego karnetu nie wzrośnie.
Mam problem z wejściem na dotyk
Problem możesz mieć np. w przypadku, kiedy opuszki twoich palców są zdarte, są na nich otarcia lub twoje linie papilarne są niewyraźne. Zawsze w takiej sytuacji zgłoś się do obsługi klubu, ponieważ takie przypadki traktujemy indywidualnie.
Czy mogę opóźnić datę rozpoczęcia mojego karnetu?
Tak, przewidujemy możliwość opóźnienia daty rozpoczęcia karnetu o 45 dni.
Chcę zmienić rodzaj karnetu
Karnet możesz zmienić na inny logując się do swojego konta w Panelu Klienta. Zmiana karnetu nic nie kosztuje, jeśli zrobisz to w trakcie obowiązywania poprzedniego karnetu. Zmiana na karnet Przekorzystny lub inny karnet promocyjny może wiązać się z dodatkową opłatą.
Gdzie znajdę grafik zajęć?
Wejdź na stronę główną fitnessplatinium.pl i kliknij w zakładkę GRAFIK.
Chcę zaktualizować swoje dane.
Aby zaktualizować swój adres e-mail, numer telefonu, adres zamieszkania lub obywatelstwo skontaktuj się z nami na adres bok@fitnessplatinium. pl

Aby zaktualizować nazwisko, numer PESEL lub poprawić błędną datę urodzenia, skontaktuj się z recepcją klubu.

Dane do faktury oraz hasło do swojego konta możesz zmienić samodzielnie w Panelu Klienta.
Czy mogę zrezygnować z karnetu z umową na 360 dni?
Klient może wypowiedzieć umowę o świadczenie usług rekreacyjno-sportowych dotyczącą Karnetu na okres dłuższy niż 30 dni, z zachowaniem 14-dniowego okresu wypowiedzenia, przy czym wypowiedzenie nie może nastąpić bez ważnego powodu. W tym celu prosimy o kontakt na bok@fitnessplatinium.pl.
Czy można odstąpić od umowy?
Od umowy zawartej na odległość można, zgodnie z obowiązującym prawem, odstąpić w ciągu 14 dni od daty zakupu.
Co to jest ciągłość karnetu? Dlaczego system księguje płatność jako kontynuację?
Ciągłość karnetów oznacza, ze kolejny zakupiony przez Ciebie karnet rozpocznie się w kolejnym dniu po zakończeniu poprzedniego karnetu. Aby utrzymać ciągłość należy systematycznie przedłużać kolejne karnety, nie później niż 14 dni od zakończenia ostatniego karnetu. (karnet jest księgowany jako kontynuacja ostatniego dlatego warto pamiętać o przedłużeniu). Jeśli zostanie przerwana ciągłość umowa automatycznie wygaśnie. Przy ewentualnej chęci powrotu do klubu, obowiązuje Cię aktualny cennik oraz opłata administracyjna.